Etusivu » Tiedotteet » Yrittäjyys » Polar Bear Pitching rekisteröi yhden maailman erikoisimmista tavaramerkeistä

Polar Bear Pitching

Polar Bear Pitching rekisteröi yhden maailman erikoisimmista tavaramerkeistä

Julkaistu: 13.02.2017 klo 13:15
Julkaisija: Polar Bear Pitching

Oulussa vuosittain järjestettävä avantopitchauskilpailu Polar Bear Pitching on rekisteröinyt EU:ssa tavaramerkiksi tapahtumasarjan, jossa henkilö menee avantoon esittelemään yritysideansa sijoittajille.

Kyseessä on ainutlaatuinen tavaramerkin suojaus. Aiemmin on rekisteröity joitakin liikkuvia tavaramerkkejä (esim. liikkuvia logoja), mutta reaalimaailmassa tapahtuvaa ihmisen suorittamaa liikesarjaa osana itse palvelua ei ole todennäköisesti koskaan aiemmin suojattu tavaramerkillä.

"Polar Bear Pitchingissä haluamme rikkoa rajoja ja pyrkiä ajattelemaan asioista uudella tavalla. Tämä tavaramerkki on osoitus rohkeudesta, leikkisyydestä ja positiivisesta ainutlaatuisuudesta - juuri niistä arvoista joita me haluamme edustaa", sanoo Polar Bear Pitching ry:n hallituksen jäsen, KTT ja brändiasiantuntija Minna Törmälä Oulun Yliopistosta.

“Polar Bear Pitching tunnetaan maailmanlaajuisesti juuri siitä, että pitchaus tapahtuu avannossa”, sanoo IPR-lakimies Jarmo Talvitie Polar Bear Pitchingiä edustaneesta Ipriq Oy:stä. “Siksi on oikein, että EU:n tavaramerkkivirasto on myöntänyt siihen yksinoikeuden. Polar Bear Pitching on rekisteröinnillään osoittanut, että myös hyvin epätavallisia erottautumiskeinoja voidaan suojata”.

Lisätietoa Polar Bear Pitchingin erikoisesta tavaramerkistä Ipriq:in verkkosivuilla www.reggster.com/polarbear.

Lisätietoja antavat:

Mia Kemppaala
Polar Bear Pitching ry
mia.kemppaala@oulu.fi

Jarmo Talvitie
Ipriq Oy
jarmo.talvitie@ipriq.com

Polar Bear Pitching ry on voittoa tavoittelematon yhdistys, jonka tavoitteena on auttaa startup-yrityksiä menestyksen polulle ja tukea niiden kasvua ja kehitystä. Vuotuinen Polar Bear Pitching -avantopitsaustapahtuma järjestetään Oulussa yhteistyössä Oulun yliopiston, Oulun kaupungin, Oulun ammattikorkeakoulun, Business Kitchenin sekä muiden yhteisöön kuuluvien organisaatioiden, yrittäjien ja vapaaehtoisten kanssa.

Ipriq Oy on tavaramerkkien suojaamiseen erikoistunut johtava IPR-lakitoimisto. Yritys on kehittänyt sähköiset palvelut Tavaramerkki.fi ja Reggster.com, joiden kautta yritykset voivat suojata tavaramerkkinsä helposti ja nopeasti.