Etusivu » Tiedotteet » Ympäristö ja luonto » SCANOFFICE GROUPILLE UUSI MERKITTÄVÄ YHTEISTYÖSOPIMUS

Scanoffice Oy

SCANOFFICE GROUPILLE UUSI MERKITTÄVÄ YHTEISTYÖSOPIMUS

Julkaistu: 30.01.2015 klo 09:00
Julkaisija: Scanoffice Oy

Scanoffice Groupiin kuuluva Scanvarm Oy Ab on tammikuussa 2015 julkistanut merkittävän yhteistyösopimuksen saksalaisen Alpha-InnoTecin kanssa. Scanvarm toimii tehtaan tuotteiden maahantuojana Suomessa ja vastaa kokonaisvaltaisesti laitteiden jakelusta, jälleenmyyjien kouluttamisesta, mitoitusratkaisuista, takuuasioista sekä jälkimarkkinoinnista.

- Alpha-InnoTec on yksi Euroopan johtavista lämpöpumppujen valmistajista ja tehtaan innovatiiviset tuotteet vievät alan teknistä kehitystä jatkuvasti eteenpäin. Pientalojen lisäksi myös suurempiin kiinteistöihin sopivat maalämpöpumput tuovat merkittävän lisän Scanoffice Groupiin kuuluvan Scanvarmin tuotevalikoimaan, toteaa myynti- ja markkinointijohtaja Pasi Hirvijärvi uudesta yhteistyökumppanista.

Scanvarmin koulutuskeskuksessa koulutetaan useita satoja asentajia vuosittain lämpöpumppujen asennuksiin, huoltotöihin ja häiriötilanteiden varalle. Scanvarmin valtuuttamina Alpha-InnoTecin jälleenmyyjinä toimivat vain koulutetut ammattiliikkeet.

Scanoffice Group muodostuu vuonna 1984 perustetun Pohjoismaiden suurimman lämpöpumppujen maahantuontiliikkeen, Scanoffice Oy:n ympärille. Groupiin kuuluvat Scanoffice Oy, Scanvarm Oy Ab sekä Ruotsin markkinoilla toimiva ScanMont AB.

Lisätietoja: Pasi Hirvijärvi,  040-5353415, pasi.hirvijarvi@scanoffice.fi

-----------------------------------------------------------------------------------

on Pohjoismaiden suurin lämpöpumppujen- ja ilmakäsittelylaitteiden maahantuonti- ja tukkuliike. Scanoffice Groupille on alan paras asiantuntemus sekä laajin lämpöpumppuvalikoima;  ilmalämpöpumput, ilma-vesilämpöpumput, poistoilmalämpöpumput, maalämpöpumput sekä kiinteistölämpöpumput.  Asiakaskuntamme koostuu pääasiassa kylmä- ja LVI-alan urakoitsijoista ja toimimme koko Skandinavian alueella. Valitsemme tuotevalikoimaamme ainoastaan alan parhaat ja luotettavimmat merkkituotteet. Laadun ja tehokkuuden varmistamiseksi testaamme tuotteet aina Scanoffice Groupin omassa testilaboratoriossa sekä osan yhteistyössä VTT:n kanssa. Vantaalla sijaitseva suomalainen yhtiö on perustettu vuonna 1984. Liikevaihto vuonna 2014 oli yli 34,5 miljoonaa euroa.