Etusivu » Tiedotteet » Ympäristö ja luonto » L&T vahvisti ympäristöpalveluitaan Kuopiossa

Lassila & Tikanoja

L&T vahvisti ympäristöpalveluitaan Kuopiossa

Julkaistu: 01.12.2015 klo 14:30
Julkaisija: Lassila & Tikanoja

Lassila & Tikanoja Oyj osti kuopiolaisen Puijon Kiinteistöhuolto Oy:n liiketoiminnan 1.12.2015. Yhtiön liikevaihto on noin 3 miljoonaa euroa.

Kauppa on osa strategian mukaista maantieteellistä laajenemista ja palvelujen kattavuuden parantamista Itä-Suomessa.

- Haluamme olla vahvasti läsnä Itä-Suomessa ja tarjota asiakkaillemme ensiluokkaisia kierrätykseen ja hyötykäyttöön liittyviä ympäristöpalveluja. Kuopio on toiminnan laajenemiselle keskeinen paikkakunta ja Puijon Kiinteistöhuolto on meille jo entuudestaan tuttu yhteistyökumppani, kertoo Ympäristöpalveluiden toimialajohtaja Petri Salermo L&T:ltä.

- Toimintaympäristö on haastava pienelle yritykselle. L&T:llä on paremmat mahdollisuudet ja resurssit kehittää jätehuoltoa ja vastata tulevaisuuden haasteisiin, sanoo toimitusjohtaja Antti Jääskeläinen.

Kaupan myötä Puijon Kiinteistöhuollon työntekijät Kuopiossa ja Varkaudessa siirtyvät vanhoina työntekijöinä L&T:lle.

Petri Salermo, toimialajohtaja, L&T, puh. 050 385 6876
Antti Jääskeläinen, toimitusjohtaja, Puijon Kiinteistöhuolto, puh. 040 725 7549