Etusivu » Tiedotteet » Ympäristö ja luonto » Lahtelaista ympäristöosaamista moottoripyörämuseolla, 28.8. kello 12 - 14

Lahden Seudun Kehitys LADEC Oy

Lahtelaista ympäristöosaamista moottoripyörämuseolla, 28.8. kello 12 - 14

Kutsu.
Julkaistu: 19.08.2015 klo 14:01
Julkaisija: Lahden Seudun Kehitys LADEC Oy

Museolla kohtaavat kovat ja pehmeät arvot. Kierrätys ja vihreät arvot näkyvät ja tuntuvat sokkelista kattoon. Museon pihalla voi ladata sähköauton ja -moottoripyörän Kempin latauspisteessä. Museo lämpiää Oilonin maalämpöpumpulla ja sähköä tuotetaan yrityksen aurinkopaneeleilla. Tässä vain muutama esimerkki.

Suomen moottoripyörämuseo on lahtelaisen ympäristöosaamisen näyteikkuna. Esite museosta ja mukana olevista yrityksistä julkaistaan kutsuvierastilaisuudessa perjantaina 28.8. kello12.00 - 14.00.

Avoimeen yleisötilaisuutteen ovat tervettuleita myös median edustajat.

Tilaisuuden juontaa Mato Valtonen.

Musiikista vastaa Titty Bar Tim Blues Band.

Tilaisuudessa mahdollista tutustua Jope Ruonansuun karikatyyrimaalausnäyttelyyn.

Suomen Moottoripyörämuseon tuki ry. huutokauppaa viimeisen Moottoripyörämuseon kannatustiilen. Tiilen on allekirjoittanut museon kummisetä rata-ajaja Giacomo Agostini.

Vesijärvisäätiö arpoo tilaisuudessa Ritva Hietamiehen lahjoittaman maalauksen. Arpojen tuotto Vesijärven hoitotyöhön.

Ilmoittautumiset tiistaihin 25.8. mennessä:

riku.routo@rikumotor.fi

Lahden Seudun Kehitys LADEC Oy – Kestävän kasvun vauhdittaja
LADEC kehittää Lahden seudun elinkeinoelämän kasvun edellytyksiä, kilpailukykyä ja vetovoimaisuutta. Tarjoamme yrityksille monipuolisia yrittäjyys-, sijoittumis- sekä kasvu- ja kehittämispalveluita. Osaamiskärkiämme ovat cleantech ja teollinen muotoilu. Yhtiöllämme on laaja kansainvälinen yhteistyöverkosto erityisesti cleantech- ja kasvurahoitussektoreilla.  www.ladec.fi