Etusivu » Tiedotteet » Veneily » Uutuus Silver Shark BR 580

Uutuus Silver Shark BR 580

Julkaistu: 19.12.2014 klo 11:22
Julkaisija: Oy Otto Brandt Ab

Silver esittelee Helsingin venenäyttelyssä kolmannen sukupolven Shark BR:n. Veneen suunnittelussa on kiinnitetty erityistä huomiota muotoiluun, ajo-ominaisuuksiin sekä käytännöllisyyteen.

Muotoilun lähtökohtana on ollut veneen muotokielen uudistaminen nykysuuntauksen mukaan hieman kulmikkaammaksi sekä ergonomian parantaminen aivan uudelle tasolle. Veneen rungon suunnittelussa on panostettu erityisesti suorituskykyyn, hiljaisuuteen sekä pehmeään kulkuun. Veneen uudessa pohjaratkaisussa pulpetit on siirretty eteenpäin, ja näin taka-avotilan kokoa on saatu kasvatettua, säilytystiloja on enemmän sekä kuljettajan ja matkustajien jalkatilat ovat kasvaneet merkittävästi. Materiaalivalinnoissa ja yksityiskohtien suunnittelussa on huomioitu käytännöllisyys. Tästä esimerkkeinä lasinen tuulilasi tuulilasinpyyhkimellä sekä molemmilla puolilla moottoria olevat uimatasot, jotka helpottavat veneeseen kulkemista. Käytännöllisyyttä lisää myös polttoainesuodattimen, akun ja tarkastusluukun sijoittelu, joka helpottaa vuosittaisia huoltotoimenpiteitä.

Veneen erinomainen suorituskyky ja tilavat ergonomisesti suunnitellut sisätilat muodostavat voittamattoman yhdistelmän. Hiljainen ja pehmeäkulkuinen runko takaavat ajonautinnon kovemmassakin kelissä. Suuri taka-avotila, runsaat säilytystilat, suojaisa lasinen tuulilasi sekä käytettävyyttä lisäävät ratkaisut tekevät veneilystä vaivatonta ja mukavaa.

Tekniset tiedot:

• Runkopituus: 5,80 m
  • (Kokonaispituus: 6,15 m)
  • Leveys: 2,17 m
  • Paino: n. 700 kg
  • Henkilöluku: 7
  • Moottorisuositus: 80 - 115 hv
  • Hyväksyntäluokka: C
  • Kiinteä polttoainesäiliö: 130 litraa

Silver Shark BR - UUTUUS! sh. 21 500 €

+BF80 A LRTU sh. 33 990 € pakettihinta 30 900 €
+BF100 A LRTU sh. 34 990 € pakettihinta 31 900 €
+BF115 DK1 LU sh. 37 390 € pakettihinta 34 900 €

Terhitec Oy / Silver - Sorvitie 4, 63700 ÄHTÄRI
TerhiTec Oy - Huhdantie 6, 21140 RYMÄTTYLÄ
Tel. +358 (0)20 751 0200 | Fax +358 (0)20 751 0201
www.silverboats.fi | www.terhitec.fi

Materiaalit

Tiedotteeseen liittyvät materiaalit ovat ladattavissa täältä: http://media.brandt.fi?w=r95yfla

TerhiTec Oy on osa vuonna 1905 perustettua Otto Brandt -konsernia, johon kuuluvat Honda- ja Yanmar -maahantuoja Oy Brandt Ab, TerhiTec Oy (Terhi, SeaStar ja Silver veneet), Polaris -maahantuoja Brandt-Polaris Oy sekä Suomen suurin vene-, moottoripyörä- ja mönkijätalo Bike & Boat World Oy.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki