Etusivu » Tiedotteet » Veneily » Nord Star 32 Patrol veneen lanseeraus- ja lehdistötilaisuus 23.4.2015 klo 18-20.

Oy Otto Brandt Ab

Julkaistu: 17.04.2015 klo 15:15
Julkaisija: Oy Otto Brandt Ab

Tämä on avoin kutsu medialle lehdistötilaisuuteen.

Tervetuloa tutustumaan täysin uuteen Nord Star 32 Patrol veneeseen Boat World Helsingin myymälään torstaina 23.4. klo 18-20. Tarjolla hyvää juotavaa ja finger food kattaus.

Nord Star 32 Patrol ei tule koskaan olemaan Suomen myydyin vene, mutta varmasti halutuin. Haluamme esitellä veneen, jonka kestävyys, käytettävyys ja tilankäyttö on nostettu täysin uudelle tasolle.

Esittelemme veneen, joka on kokoluokkaansa suurempi kaikilta ominaisuuksiltaan. Veneen, jolla voi mennä lähes minne vain, milloin vain. Säässä kuin säässä. Mukavasti, taloudellisesti ja hiljaisesti. Suorituskyvystä tinkimättä.

Nord Star 32 Patrol uutuus edustaa perinteikkään Pohjanmaalaisen venetehtaan, Linex-Boat Oy:n, vahvaa ja tyylikästä venemallistoa. Se on täysin uusi malli tuoteperheessä ja sen maailman ensi-ilta tapahtuu Boat World Lauttasaaren myymälässä 23.4.2015 klo 18.00.

Tämä ylellinen ja asuttava ”walkaround” -malli takaa luokassaan ylivertaiset asumistilat. Vene on oin 11m pitkä, 3,45m leveä ja syväys on 70cm-1m riippuen onko vetolaitteet ylös trimmattuna vai alhaalla. Painoa on noin 6500kg kahdella moottorilla. Uudessa NS 32:ssa käytetään kaksi vuotta sitten Nord Star 34 Patroliin kehitettyä muottitekniikkaa, jolla maksimoidaan veneen tilankäyttö sekä rakenteen vahvuus. Rungon suunnittelussa on uusia ideoita, jotka tekevät veneestä entistä pehmeämmän aallokossa sekä taloudellisemman, hiljaisemman ja suorituskykyisemmän.

Hinta alkaen: Nord Star 32 Patrol + 2 X Yanmar 6BY3-260 Z, 309 000 € + toimituskulut

Mikäli olet kiinnostunut tulemaan paikalle, ilmoittauduthan etukäteen osoitteeseen antti.rapo@bikeworld.fi

Tarjolla finger food -ruokaa, juomaa, musiikkia, hyvä tunnelma ja ehkä maailman halutuin vene.

Tervetuloa!

Lisätietoa:

Antti Rapo
markkinointi- ja myyntipäällikkö Bike World Oy
Työmatkapuhelin: +358 20 7757 304
Matkapuhelin: +358 40 1592456
Vaihde: +358 20 7757 200
antti.rapo@bikeworld.fi
Tuupakantie 7, 01740, Vantaa

Otto Brandt -konserniin kuuluvat Bike & Boat World -vähittäismyymälät ovat laatumerkeistään (Honda, Polaris, KTM, Vespa, Victory, Delta, Nimbus, Paragon, Storebro, AMT, Silver, Faster, Sea Star, Terhi) tunnettu Suomen johtava moottoripyörien, mopojen, mönkijöiden ja veneiden vähittäiskauppa. Bike World palvelee Vantaan Tuupakassa, Turussa, Tampereella ja Helsingin Lauttasaaressa. http://www.bikeworld.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki