Etusivu » Tiedotteet » Vapaa-aika » Uusi Teerenpeli Saimaa avautuu vapuksi

Uusi Teerenpeli Saimaa avautuu vapuksi

Julkaistu: 05.04.2016 klo 09:30
Julkaisija: Teerenpeli Yhtiöt Oy

Lappeenrannan Teerenpelin franchising-yrittäjä Antti Hyvärinen avaa vapuksi toisen Teerenpelin Lappeenrannan alueelle. Teerenpeli Saimaa tulee Saimaan rannalle, Holiday Club Saimaa -kylpylän kupeeseen. Paikka on entinen Ravintola Rauhanranta. Uuden ravintolan myötä Teerenpeli-ketjuun kuuluu jo 10 ravintolaa, kun mukaan lasketaan Teerenpelien lisäksi Teerenranta-laivaravintola sekä kaksi Taivaanranta-ruokaravintolaa.

Ympärivuotinen ravintola hakee henkilökuntaa

Teerenpeli Saimaa on avoinna ympäri vuoden. Vilkkain sesonki ajoittuu kesäkauteen. Tilassa on isot, upeilla järvinäkymillä varustetut terassit sekä ylä- että alakerrassa. Ravintola remontoidaan Teerenpelin henkeen ja tyyliin ennen vapun avajaisia. Henkilökuntaa haetaan parhaillaan ja Teerenpeli Saimaaseen palkataan ympärivuotinen ravintolapäällikkö ja 6-7 kesätyöntekijää. Antti Hyvärinen on ollut Teerenpeli Lappeenrannan yrittäjänä viime toukokuusta alkaen. Kulunut vuosi on ollut vauhdikas, sillä yrittäjä on saanut toiminnan pyörimään hyvällä sykkeellä. Teerenpeli on äänestetty paikallislehden kilpailussa perättäisinä vuosina Paras kapakka –sarjan voittajaksi.

Teerenpelin laadukkaat juomat ja asiakaspalvelu vetonauloina

Teerenpeli Panimo & Tislaamon omien juomien lisäksi Teerenpeli Saimaa houkuttelee asiakkaita TeerenDeli –listan annoksilla, joihin kuuluu mm. legendaarinen jättitoast Sulami.

-Teerenpeli pärjää kilpailussa omilla lähialueen panimo- ja tislaamotuotteillaan ja ne erottavat meidät muista ravintoloista. Laadukkaat pienpanimo-oluet ja viskit ovat erinomaisen asiakaspalvelun lisäksi niitä tekijöitä, joista meidät tunnetaan ja minkä takia meitä arvostetaan. Vappuna avattava Teerenpeli Saimaa tuo kotimaisen ja tunnetun brändin Holiday Club Saimaan läheisyyteen. Alueen tarjonta kasvaa ja kehittyy, yrittäjä Antti Hyvärinen toteaa.

- Laadukkaat lisäpalvelut ovat tervetulleita Holiday Club Saimaan alueelle ja uskomme, että Teerenpeli lisää rannan vetovoimaa. Alue koostuu useista pienistä tekijöistä, jotka houkuttelevat ihmisiä alueelle. Tähän Teerenpeli ja pienpanimotuotteet tuovat hyvän lisän, painottaa Holiday Club Resorts Oy:n palveluliiketoiminnan johtaja Marko Hiltunen.

Teerenpeli Lappeenranta & Saimaa
Antti Hyvärinen, franchising-yrittäjä
antti.hyvarinen@teerenpeli.com

Teerenpeli Saimaa avautuu 30.4.2016
Alminraitti 13, 55320 Lappeenranta

Teerenpeli Lappeenranta
Kauppakatu 28, 53100 Lappeenranta

www.teerenpeli.com

Liitteenä olevia kuvia voi vapaasti käyttää juttujen yhteydessä. Teerenpeli_Saimaa_terassit -kuvassa oikealla yrittäjä Antti Hyvärinen, vasemmalla Petri Parkko, Salpasafarit Oy.

Teerenpeli Yhtiöt Oy on innovatiivinen ravintola-, tislaamo- ja panimoalan perheyritys, joka koostuu Teerenpeli- ja Taivaanranta-ravintoloista, Teerenpeli Panimo & Tislaamosta sekä Laivaravintola Teerenrannasta. Teerenpeli Yhtiöiden liikevaihto on yli 10 miljoonaa euroa ja yritys työllistää yli 70 henkilöä. teerenpeli.com