Etusivu » Tiedotteet » Vapaa-aika » Uusi OPA Lumo -tuoteperhe sisältää suomalaisten saunatuotteiden klassikoita ja moderneja uutuuksia

Julkaistu: 31.08.2016 klo 13:21
Julkaisija: Pisla

Mallistossa yhdistyvät kahden suomalaisen brändin osaaminen ja kokemus

Uusi kotimainen OPA Lumo -mallisto sisältää laajan valikoiman saunatuotteita. Saunatarvikkeista, -tekstiileistä ja -tuoksuista koostuvassa mallistossa toistuvat kahden kotimaisen brändin, Opan ja Pislan osaaminen ja kokemus. Korkealaatuiset tuotteet ovat pääsääntöisesti kotimaista muotoilua. OPA Lumo sisältää runsaasti materiaali- ja design-vaihtoehtoja niin perinteiseen kuin moderniinkin saunaan. OPA Lumo -valikoima esitellään Habitare-messuilla osastolla 7c58. Habitare järjestetään Helsingin Messukeskuksessa 7.–11.9.

Kotimaiset Pisla Oy ja Opa Muurikka Oy ovat yhdistäneet osaamisensa ja luoneet valikoiman suomalaiseen saunaan soveltuvia tuotteita. Vuodesta 1976 toiminut Pisla on varustanut suomalaisia saunoja jo kahden vuosikymmenen ajan. Yritys juhlii tänä vuonna 40-vuotista taivaltaan. Opa on valmistanut ja markkinoinut ruostumattomasta teräksestä valmistettuja talous- ja keittiötuotteita perustamisvuodestaan 1926 asti. Juhlavuottaan viettävällä Opalla on saunatuotteista useiden vuosikymmenten kokemus.

Uutuutena tekstiilit ja tuoksut

OPA Lumossa uutena tuoteryhmänä ovat mukana saunatekstiilit ja -tuoksut. Pefletit, laudeliinat ja saunatyynyt on valmistettu laadukkaasta pellava-puuvilla-sekoitteesta. Niiden kauniit harmonisen harmaat sävyt istuvat niin moderniin kuin perinteiseenkin saunaan. Tyynyjen täytteenä on muotonsa säilyttävää kimmoisaa polyesterikuitua. Löylyveteen sekoitettavat saunatuoksut tuovat saunaan miellyttävän tuoksun ja tekevät saunahetkestä aromaattisen rentoutumistuokion. Tuoksuvalikoima sisältää kesäisen Koivun, raikkaan ja virkistävän Eukalyptuksen, yrttisen Rosmariinin, perinteisen Mäntytervan, aromikkaan Timjami&Hunajan sekä kesäisen virkistävän Koivu&Eukalyptuksen.

Suomalaisten saunojen klassikkopari

OPA Lumon saunakiulu Matta on klassikko, jonka puhtaan linjakas muotokieli puhuttelee perinteitä kunnioittavaa saunojaa. Korkealaatuisesta ruostumattomasta teräksestä valmistetun kiulun tilavuus on viisi litraa, ja sen ulkopinta on koristehiottu mattapintaiseksi. Saunakiulun kahva on kuumentumaton, ja se on valmistettu kevyesti öljykäsitellystä pyökistä. Saunakiulun täydelliseksi kumppaniksi soveltuu löylykauha Pyökki Medium. Keskikokoinen löylykauha on valmistettu kiillotetusta ruostumattomasta teräksestä, ja sen varsi on pyökkiä. Kauhan pituus on 44 senttimetriä ja kauhan tilavuus kolme desilitraa.

Ajattomat täysteräksiset

OPA Lumon pesuvati on valmistettu kiillotetusta ruostumattomasta teräksestä. Selkeän pelkistetty muotokieli puhuttelee vaativaakin saunojaa. Reilunkokoisen pesuvadin tilavuus on seitsemän litraa. Täysteräksinen vesikauha on reilunkokoinen ja kestävä. Kauhan tilavuus on 1,5 litraa. Kattoon kiukaan yläpuolelle ripustettavalla kiuaspannulla lämpiävät maukkaat saunan huikopalat. Kiillotetusta ruostumattomasta teräksestä valmistetun makkarapannun halkaisija on 24 senttimetriä.

Cozmic ja Earth -sarjoissa selkeää muotokieltä moderniin saunaan

OPA Lumon Cozmic-ja Earth -sarjojen tuotteet ovat kotimaista designia, ja ne on valmistettu Suomessa. Molempiin sarjoihin sisältyvät saunakiulu, löylykauha, sauna- ja kosteusmittarit sekä aromikupit, joiden kuppiosa on keramiikkaa. Cozmic-tuotteissa on graafisen vahvoja ja selkeitä muotoja. Vastaavasti Earth-sarjan muotokieli on selvästi pyöreämpää ja orgaanisempaa. Kaikkien tuotteiden metalliosat ovat efektimaalattua merialumiinia ja puiset kahvaosat koivuvaneria. Tuotteet ovat saatavissa harmaan ja mustan sävyisinä.

Painolaatuiset tuotekuvat ja tarkemmat hintatiedot:
Dropbox-linkki

Pisla Oy