Etusivu » Tiedotteet » Vapaa-aika » Työttömät messuille alennettuun hintaan

Työttömät messuille alennettuun hintaan

Julkaistu: 19.02.2015 klo 12:41
Julkaisija: Lahden Messut Oy

Työttömät saavat jatkossa alennuksen messulipuista Lahden Messut Oy:n järjestämissä tapahtumissa. Alennuksen suuruus on yleisesti 2 euroa, erikoismessuissa etuus on jopa 5 euroa. Lahden Messujen toimitusjohtaja Jussi Eerikäinen toivoo erikoishinnan mahdollistavan messuvierailun entistä useammalle. ”Haluamme tarjota kaikille mahdollisuuden messuelämykseen. Messut ovat myös mitä mainioin rekrytoitumispaikka. Siellä tavataan yritysten edustajat kasvotusten, onko parempaa tapaa tulla huomatuksi”, toteaa Eerikäinen.
Erikoishintaisen lipun voi ostaa ennakkoon verkosta tai tapahtuman lipunmyynnistä. Lipunostajan on varauduttava todistamaan oikeus alennettuun lipunhintaan.

Lahden Messujen kauden avaa perinteinen rakentamisen suurtapahtuma Raksa-messut 13.-15. maaliskuuta. Messukevät jatkuu Pihapiiri –messuilla 24.-26. huhtikuuta. Lahden Moottoripyörämessut starttaavat ajokauden 23.-24. toukokuuta.

www.lahdenmessut.fi

Lipunmyynti:

liput.lahdenmessut.fi

Lahden Messut Oy
Jussi Eerikäinen
jussi.eerikainen@lahdenmessut.fi

Lahden Messut Oy tunnetaan korkealaatuisista ammatti- ja erikoismessuistaan. Toiminnan oleellisena osana ovat myös näytteilleasettajille tarjottavat suunnittelu- ja rakennuspalvelut sekä messukalusteiden ja -tarvikkeiden vuokraus. Lahden Messut toimii yhteistyökumppanina ja teknisenä toteuttajana erilaisissa messuissa ja tapahtumissa. Uudistuneen Lahden Messukeskuksen tilojen vuokraus näyttelyille, messuille, seminaareihin, yritystilaisuuksiin, kokouksiin ja konsertteihin on tärkeä osa Lahden Messujen palvelutoimintaa.