Etusivu » Tiedotteet » Vapaa-aika » Tervetuloa Uusi tapa nauttia –tapahtumaan!

Pilgrim Oy

Tervetuloa Uusi tapa nauttia –tapahtumaan!

Kutsu.
Julkaistu: 22.05.2015 klo 15:41
Julkaisija: Pilgrim Oy

Aika: 1.6.2015, klo 13:00-14:00

Paikka: Starbucks –kahvila, Esplanadi 39, 00100 Helsinki

Innosta seuraajasi ravistelemaan arkirutiineitaan miettimällä päivänsä uudestaan iloisemmiksi sekä energisemmiksi! 30min kerrallaan!

Kiireinen arki on usein kiinni samoissa rutiineissa. Ne saavat meidät toimimaan automaatiolla. Päivistä tulee samanlaisia, lopulta jopa uuvuttavia. Harvoin irrotamme itsemme tekemään jotain uudella tavalla. Millä tavoin voisit ohjata omia seuraajiasi miettimään arkirutiineitaan uudestaan? Miten innostaa heitä viettämään 30min päivästään aivan uudella tavalla? Mistä lisää iloa, energiaa, luovuutta, hetkiä ystävien kanssa, hetki oman rakkaimman kanssa?

Uusi tapa nauttia –liike starttaa 4.6. ja jatkuu seuraavan viikon ajan. Miten elämä voi muuttua näiden seitsemän päivän aikana? Irrottamalla vain 30min päivästä etsimällä uusia tapoja nauttia siitä voi muuttaa kokonaan elämän suuntaa. Arkirutiineista irrottautumisella on tutkitusti oman hyvinvoinnin kannalta merkittävä vaikutus.

Starbucks haluaa rikkoa rutiineja. Laadukkaiden käsintehtyjen Starbucks –kahvilajuomien rinnalle ovat tulleet uudet kylmäkahvit, jonka voi nauttia vaikka matkalla kesämökille, saunan jälkeen tai ystävien kanssa piknikillä.

Starbucksin Uusi tapa nauttia –liike vie tänä kesänä uudet Starbucks Discoveries Cappuccino –kylmäkahvit ympäri Suomen.

Tarjolla tapahtumassa uudet kylmäkahvimaut sekä herkullisia leivonnaisia.

Ilmoittautumiset tapahtumaan ja tuotekyselyt:

Sanna Mämmi

Viestintäkonsultti