Etusivu » Tiedotteet » Vapaa-aika » Rokkiritari -satukirja / Uutta lapsille

Julkaistu: 16.04.2015 klo 09:15
Julkaisija: Painotalo Casper Oy

Uusi Rokkiritari -satukirja ilmestyy 27.4.2015

Rokkiritari Tarinoita Kookossaarelta kirjassa on kahdeksan hauskaa, värikästä ja mukaansatempaavaa tarinaa.

Tarinat ovat kuvitteellisia, mutta niihin on sisällytetty opettavainen aihe hauskasti kerrottuna. Tavoitteena on tuoda lapselle esille mielikuvaa arjen perusasioista sekä perheen tärkeydestä.

Kirjassa tutustutaan ritareihin Ritarien linnassa. Huomataan keitä siellä asuu, ja mitä he siellä puuhaavat. Käydään Rokkiritarin kanssa Kookossaaren leikkikentällä laulamassa ja hyppimässä, sekä kerrotaan mitä eläimiä saarella on. Kapteeni Kenkä seikkailee miehistöineen saarella. Sakke Sapelinkalistelija joutuu hauskaan ja jännittävään tapahtumien sarjaan, kun hän ei käytä aurinkorasvaa! Sillä aikaa

Karhuperhe viettää ihmeellistä ja leppoisaa päivää sammaleisessa metsässä. Aurinko ja Banaanipuu ovat parhaimpia kavereita. Banaanipuu osaa hienosti kehua aurinkoa. Emma ja Onni leikkivät pihalla naapurien lasten kanssa, mutta kenen pihalla? Rokkiritari ja Ritarirumpali ovat Kookossaaren radiohuoneessa. Mitä radiosta kuullaan, ja mitä saarella sekä merellä tapahtuu? Sen Ritarit kuulevat radiosta. Jänis syö naurista, miten siinä käy? Ja lopuksi ollaan vaarin kanssa ajelulla pienellä punaisella traktorilla ja nautitaan mummun leipomista eväistä.

Satukirjan lukeminen lapselle on kuin rahaa pankkiin laittaisi.

Rokkiritari lastenmusiikkiorkesteri on esiintynyt

vuodesta 2009 lukuisissa lastentapahtumissa.

Rokkiritari konsertti on aina suuri elämys,

joka muistetaan vielä pitkän aikaa.

Tarina ja musiikki sulautuvat yhteen.

Värikkäät persoonat ja lavasteet palmujen katveessa,

siivittävät tunnelman kattoon.

Tästä nauttivat lapset sekä aikuiset.

Kirjan kustantaja JP-Studio antaa kirjasta tarvittaessa lisätietoja:

Juhani Peltonen, tekijä

peltonen@jp-studio.fi

puh. 040-503 5849

Rokkiritari kirjan on valmistanut Painotalo Casper Oy, joka on korkealaatuisiin painotuotteisiin erikoistunut painotalo. Painotalo Casper Oy valmistaa vuosittain satoja erilaisia kovakantisia ja pehmeäkantisia kirjoja omakustanteiden julkaisijoille sekä kustannusyhtiöille.

Painotalo Casper Oy

Vesa Hiltunen