Etusivu » Tiedotteet » Vapaa-aika » MUISTUTUSKUTSU #roadtolahti-mediainfoon: Tähtäimenä Lahti2017 MM-kotikisat - Tule kuulemaan joukkueiden ja taustatiimien askelmerkit kohti menestystä!

Hiihtoliitto

Kutsu.
Julkaistu: 29.04.2016 klo 15:54
Julkaisija: Hiihtoliitto

Reilut 40 viikkoa on aikaa Lahti2017 MM-kisoihin. Pohjoismaisten lajien joukkueet jatkavat matkaansa kohti kotikisoja Vierumäellä 2.-4.5.2016 #roadtolahti-hengessä. Kaikkien lajien sekä Lahti2017-organisaation yhteisen kick-off -leirin päätteeksi kutsumme median edustajat tapaamaan maajoukkueiden urheilijoita, valmentajia sekä taustajoukkoja

KESKIVIIKKONA 4.5.2016 klo 10.30 alkaen

VIERUMÄEN URHEILUHALLIN luentokaareen (tarkempi opastus paikan päällä).

Tilaisuuden ohjelma:

10:30 - 11:00 Viestinnän ja mediapalvelujen tietoisku, Lahti2017 & SHL

11:00 - 12:00 Maastohiihdon, mäkihypyn ja yhdistetyn joukkueet matkalla kohti kotikisoja

12:00 - lounas Kaskelan Wanha Salissa

Tilaisuudessa ovat paikalla kaikki maastohiihdon, mäkihypyn ja yhdistetyn A-maajoukkueurheilijat (pl. Matti Heikkinen, Juho Mikkonen, Harri Olli) sekä mäkihypyn nuorten joukkue. Paikalla ovat myös valmentajat, Hiihtoliiton operatiivisten toimintojen edustajat sekä Lahti2017 viestinnän ja mediapalvelujen vastuuhenkilöt.

Tapaamisen jälkeen tarjoamme lounaan median edustajille. Ilmoittauduthan ennakkoon lomakkeella ruokailua varten maanantaihin 2.5. klo 16 mennessä (ilmoittautumista jatkettu). Lomakkeeseen voit halutessasi kirjata myös mahdolliset haastattelupyynnöt toivomillesi henkilöille.

Lisätietoja

Hiihtoliiton viestintä- ja yhteyspäällikkö Soili Hirvonen, puh. 0400 837 583, soili.hirvonen@hiihtoliitto.fi
Lahti2017 MM-kisojen viestintäpäällikkö Laura Lehtonen, puh. 040 743 7107, laura.lehtonen@lahti2017.fi
Lahti2017 MM-kisojen mediapalvelupäällikkö Anu Haapalainen, puh. 040 565 3946, anu.haapalainen@lahti2017.fi