Etusivu » Tiedotteet » Vapaa-aika » Lomapostikortit suoraan puhelimesta

Lomapostikortit suoraan puhelimesta

Julkaistu: 04.07.2014 klo 09:00
Julkaisija: Ifolor Oy

Ifolorin uudella iPhone-sovelluksella postikorttien lähettäminen omasta kuvasta onnistuu mistä ja milloin vain.

Uuden ajan postikortissa on kännykkäkameralla otettu kuva haaveiden lomamatkalta tai kesämökin laiturilta. Ja mikä parasta, kuvassa voi olla myös lähettäjä itse! Postikorttitervehdyksen lähettäminen iPhonella on yhtä helppoa ja edullista, asuipa kortin vastaanottaja missä päin maailmaa tahansa: ota kuva iPhonella, lisää oma tervehdys sekä vastaanottajien osoitteet suoraan puhelimen yhteystiedoista – ja lähetä.

Postikortin koko on 15 x 10 cm ja se tulostetaan tukevalle kartongille, jonka kuvapuoli on kiiltolakattu. Kortit valmistetaan Suomessa ja ne postitetaan 1. luokassa. Yhden postikortin hinta on 2,99 € ja se sisältää postimaksun kaikkiin maihin.

Ilmainen ja suomenkielinen Postikortit-sovellus on saatavilla iPhonelle, ja se löytyy AppStoresta hakusanalla ’ifolor’.

Lue lisää: www.ifolor.fi/iphone_sovellus_postikortit

Pekka Ketonen, markkina-aluejohtaja, Ifolor Oy, pekka.ketonen@ifolor.fi, puh. 040 767 3319

Ifolor on Suomen markkinajohtaja kuvatuotteiden valmistuksessa. Yritys tunnetaan korkealaatuisista kuvatuotteista ja niiden helppokäyttöisistä tilausohjelmista. Ifolorin liikevaihto on 20 miljoonaa euroa ja sen palveluksessa Keravalla työskentelee 90 henkilöä. Ifolor kuuluu kahdeksalla markkina-alueella toimivaan Ifolor-konserniin, joka on sveitsiläinen perheyritys. www.ifolor.fi