Etusivu » Tiedotteet » Vapaa-aika » Laulajatähti Anna Hanski valloittaa Tiirikkalan

Laulajatähti Anna Hanski valloittaa Tiirikkalan

Julkaistu: 12.09.2014 klo 11:00
Julkaisija: OSG Viestintä Oy

Tiedote 12.9.2014

Anna Hanski ihastuttaa yleisöä anniskelukahvila Tiirikkalassa perjantaina 19.9.  Hanski on yksi Suomen menestyneimmistä artisteista, joka on myynyt yli 350 000 levyä.

Turun Vähätorilla sijaitseva anniskelukahvila Tiirikkala tarjoilee asiakkailleen livemusiikkia joka perjantai ja lauantai. 19. syyskuuta yleisöä hemmotellaan huippuartisti Anna Hanskin hittiputkella. Hanskilla on tilillään lukuisia menestyskappaleita, joita ovat esimerkiksi käännöskappale Kotiviini, Jos et sä soita, sekä  tv-sarja Salattujen Elämien tunnuskappaleena vuosia soinut Tunteisiin.

Hanski valloittaa lavan kello 21, jonka jälkeen yleisöä viihdyttävät Petri Haapasalo, Vesa Saloranta ja Mikko Maunula. Illan pääsymaksu kustantaa viisi euroa.

Anna Hanski on kokenut esiintyjä, joka on ihastuttanut laulullaan 90-luvun alkupuolelta lähtien. Ensimmäisen radiohittinsä hän levytti vuonna 1988. Satojatuhansia myytyjä levyjä myöhemmin hän kuuluu Suomen arvostetuimpien ja rakastetuimpien artistien joukkoon.

Tulevan syksyn aikana Tiirikkalassa nähdään runsas kattaus erilaisia muusikoita.

–Haluamme tarjota turkulaisille vaihtoehdon pubeille ja yökerhoille. Tiirikkalassa esiintyvät viikonloppuisin hyvinkin erilaisia musiikkityylejä edustavat ammattimuusikot. Soitto alkaa mukavasti usein jo iltayhdeksältä. Anniskelukahvilamme sopii illanviettopaikaksi kaiken ikäisille, parikymppisistä eläkeläisiin, kertoo ravintolapäällikkö Jarno Venho Tiirikkalasta.

Tiirikkala on auki viikon jokaisena päivänä aamusta iltamyöhään. Anniskelukahvilassa  panostetaan sekä ruokaan, että viihteeseen. Tiirikkalan artistikattaus vaihtelee jazzin, bluesin, soulin ja funkin välimaastossa, ja viikonlopun esitykset alkavat klo 21-23 välillä.

Lisätiedot:

Jarno Venho

ravintolapäällikkö

jarno.venho@tiirikkala.fi

Anniskelukahvila Tiirikkala on tunnelmallinen kahvilabaari, jonne kaiken ikäiset ovat tervetulleita nauttimaan ruuasta, juomasta ja livemusiikista. Tiirikkala sijaitsee Turun Vähätorilla ja on auki viikon jokaisena päivänä.

Anniskelukahvila Tiirikkalan taustalla on Juomanlaskijaveljet Oy, joka on perustettu vuonna 2014.