Etusivu » Tiedotteet » Vapaa-aika » lähes näkymätön ilmanraikastin - Invisi

lähes näkymätön ilmanraikastin - Invisi

Julkaistu: 28.01.2015 klo 10:38
Julkaisija: SEAB Finland Oy

Vuosittain lähes miljoona kappaletta Suomessa myytäviä WUNDER-BAUM ilmanraikastimia on valmistettu jo vuodesta 1952 lähtien. Perinteisen kuusen rinnalle on nyt tuotu täysin uusi ja innovatiivinen ilmanraikastin, Invisi.

”Invisin lanseeraamisen taustalla on WUNDER-BAUM ilmanraikastimien asiakaskunnan laajentaminen. Perinteiset kuuset tekevät edelleen kauppansa hyvin, mutta silti osa kuluttajista mieltää perinteisen pahvikuusen omaan imagoonsa sopimattomaksi. Invisin tarkoituksena on palvella juuri näitä kuluttajia, sillä auton kojetaulun ilmanvaihtoritilään asetettava Invisi on lähes huomaamaton, joten se mahdollistaa ilmanraikastimen käytön erittäin tyylikkäällä tavalla.” mainitsee SEAB Finlandin toimitusjohtaja Vesa Tuokko.

WUNDER-BAUMIN patentoitu uutuus jättää matkustajasi ihmettelemään raikkaan tuoksun lähdettä, sillä he huomaavat tuoksun, mutta eivät itse ilmanraikastinta. Invisin StediScent -teknologia säätelee tuoksun vapautumista useiden tarkoin suunniteltujen kerrosten avulla, jolloin voit nauttia tasaisen raikkaasta tuoksusta jopa 60 päivän ajan. Enää ei tarvitse pelätä, että tuoksu heikentyy jo muutaman päivän kuluttua.

Tuotesarja sisältää viisi tyylikästä tuoksua; Vanilja, Sport, Green Valley, Anti Tobacco sekä New Car. Jokainen Invisi pakkaus sisältää neljä erikseen pakattua ilmanraikastinta, Invisi on saatavilla hyvin varustetuilta autotarvikeosastoilta hintaan 5,90 – 6,90 €.

SEAB Finland kuuluu Skandinaaviseen SEAB yritysryhmään, joka on yksi Euroopan merkittävimmistä autokemikaalien jakelijoista. SEAB Finlandin edustamiin tuotemerkkeihin kuuluvat mm. STP, DuPont, Armor All ja Wunder-Baum.

Lataa tuotekuvat ja logot osoitteesta: https://app.box.com/s/v29bvo8bbhkl88wqt5k6egifaxdbwddr

Lisätietoa maahantuojalta SEAB Finland Oy, 010 423 1520, myynti@seab.fi