Etusivu » Tiedotteet » Vapaa-aika » All Stars Weekend yhdistää stand upin ja koripallon ennennäkemättömässä tapahtumaviikonlopussa!

Sam's Comedy Club

Julkaistu: 01.09.2014 klo 09:32
Julkaisija: Sam's Comedy Club

Marraskuun ensimmäisenä viikonloppuna 1.2.11. Helsingin jäähalli täyttyy sekä stand upin että koripallon ystävistä, kun All Stars Weekend tuo estradille maamme suosituimmat stand up -koomikot ja kovimmat koripallojoukkueet.

Lauantaina jäähallin valtaa Stand Up All Stars, jossa spottivalon loisteeseen astuvat suomalaisen stand up -komiikan kirkkaimmat tähdet: Ilari Johansson, Heli Sutela, André Wickström, Mika Eirtovaara, Ismo Leikola, Niko Kivelä ja Sami Hedberg. Kyseinen seitsikko nähdään nyt ensimmäistä kertaa samalla lavalla samassa show’ssa saman illan aikana, joten vastaavaa esitystä on turha etsiä muualta. Lähes kolmituntisen spektaakkelin tähdet nähdään lavalla yksitellen kukin hauskimpia juttujaan kertoen. Show’sta pääsevät nauttimaan kaikki 15 vuotta täyttäneet.

Sunnuntain Super Sundayssa jäähalli muuntautuu koripallokentäksi. Tapahtumapäivä alkaa naisten koripallo-ottelulla, jossa voitosta kamppailevat helsinkiläinen ToPo ja espoolainen Honka. Naisten ottelun jälkeen luvassa on varsinainen koripallotrilleri, sillä viime keväänä korisliigaan noussut Helsingin Seagulls kohtaa kahdesti Suomen mestaruuteen yltäneen Loimaalaisen Nilan Bisonsin. Koripalloilun lisäksi yleisöä viihdyttää muun muassa rap-artisti Signmark sekä joukko yllätysesiintyjiä. Yllätysrikkaan, ikärajattoman tapahtumapäivän juontajana toimii stand up -koomikko Zaani.

Stand Up All Stars la 1.11.2014 klo 19:00
Stand up show, ikäraja 15 vuotta

Super Sunday su 2.11.2014 klo 13:00
Koripallo-ottelu & tapahtumapäivä, ikärajaton

Lipunmyynti
Myynnissä on sekä päiväkohtaisia että kahden päivän lippuja. Ennakkoliput myy Lippupiste (www.lippu.fi) ja Tiketti (www.tiketti.fi).

Lisätiedot ja haastattelupyynnöt
Johannes Hänninen, Showhouse – Sami Hedberg Oy, 050 558 0217, jose@samihedberg.com

Showhouse - Sami Hedberg Oy on stand up –koomikko Sami Hedbergin vuonna 2005 perustama ohjelmapalveluihin erikoistunut yritys. Yritys välittää esiintyjiä erilaisiin tilaisuuksiin ja järjestää Sam’s Comedy Club –toiminimellä stand up –klubeja, –kiertueita ja –festivaaleja ympäri Suomea. Showhouse - Sami Hedberg Oy on myös yksi Helsinki Comedy Festivalin pääjärjestäjistä.

www.samihedberg.com

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon