Etusivu » Tiedotteet » Valokuvaus » Uudella Adobe Portfoliolla verkkosivun luonti onnistuu minuuteissa

Adobe

Uudella Adobe Portfoliolla verkkosivun luonti onnistuu minuuteissa

Julkaistu: 27.01.2016 klo 12:27
Julkaisija: Adobe

Adobe on julkaissut Adobe Portfolio -ohjelman, jolla jokainen voi ketterästi muutamissa minuuteissa luoda responsiivisia verkkosivuja, jotka näyttävät hyvältä laitteessa kuin laitteessa. Adobe Portfolio on kätevä esimerkiksi verkkoportfolioiden luomiseen. Verkkoportfoliot muun muassa integroituvat Adoben Behance-palveluun, joka on yksi maailman suosituimmista luovien osaajien sosiaalisen median palveluista. Adobe Portfolio on maksuton kaikille Adobe Creative Cloud -jäsenille.

Adobe Portfoliolla verkkosivujen luominen on nopeaa ja helppoa. Käyttäjä voi valita verkkosivun designin valmiista malleista tai luoda oman designin. Lisäksi Adobe Portfoliolla luoduille verkkosivuille voi muun muassa kustomoida URL-osoitteen, hyödyntää verkkoanalytiikkaa, käyttää Typekit-fontteja tai laatia salasanasuojattuja sivuja.

”Luovien alojen ammattilaisille oma portfolio on usein käyntikortti uuden asiakkaan tai työmahdollisuuksien saamiseen. Nyt Adobe Portfoliolla jokainen voi helposti esitellä luovaa osaamistaan esimerkiksi näyttävän ja ammattimaisen portfolion muodossa”, sanoo Adobe Nordicin viestintäpäällikkö Jes Schyum.

Näkyvyyttä portfoliolle Behancen avulla

Luovien osaajien sosiaalisen median palvelun Behancen käyttö on ilmaista Adobe Creative Cloudin jäsenille. Adobe Portfolio synkronoituu Behanceen luodun profiilin kanssa, joten oman portfolion jakaminen miljoonille muille Behance-käyttäjille on vaivatonta.

Tutustu Adobe Portfolioon.

Tutustu Adobe Portfoliolla laadittuihin portfolioihin:

Tietoa Adobe Creative Cloudista

Adobe Creative Cloud tarjoaa maailman johtavat luovan työn ohjelmistot työpöytätyöskentelyyn sekä muun muassa laajan valikoiman mobiilisovelluksia, ohje- ja opetusmateriaalia sekä pääsyn Behance-palveluun, joka on yksi maailman suosituimmista luovien osaajien some- ja verkostoitumispalveluista. Creative Cloudilla on jo yli 6,2 miljoonaa jäsentä. Lue lisää Creative Cloudista.

Lisätietoja antavat:

Adobe Systems Nordic
Jes Schyum
jes.schyum@adobe.com

Hill+Knowlton Strategies
Sami Stormbom
sami.stormbom@hkstrategies.com

Adobe Systems
Adobe muuttaa maailmaa digitaalisilla kokemuksilla. www.adobe.com/fi

© 2016 Adobe Systems Incorporated. All rights reserved. Adobe and the Adobe logo are either registered trademarks or trademarks of Adobe Systems Incorporated in the United States and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.