Etusivu » Tiedotteet » Valokuvaus » Adobelta useita videouutuuksia Creative Cloudiin

Adobe

Adobelta useita videouutuuksia Creative Cloudiin

Julkaistu: 10.04.2015 klo 12:31
Julkaisija: Adobe

Adobe esitteli tällä viikolla videoalan NAB 2015 -konferenssissa kattavan joukon Creative Cloud -päivityksiä, jotka keskittyvät erityisesti videosisältöihin. Samalla Adobe esitteli uuden Project ”Candy” -nimellä kulkevan mobiilisovelluksen, jolla voi mobiililaitteen kameralla napata kuvien valaistuksia ja väripaletteja hyödynnettäväksi Adoben muissa ohjelmissa, kuten Premiere Prossa, Premiere Clipissä ja After Efectissä. Kuvia uutuuksista tiedotteen liitteenä.

Adobe julkaisi NAB 2015 -konferenssissa useita päivityksiä Adobe Primetime-, Adobe Premiere Pro CC-, Adobe Anywhere ja Adobe After Effects CC-ohjelmille sekä esitteli täyden uuden Project ”Candy” -nimellä kulkevan sovelluksen. Uudet videoteknologiat ja -palvelut auttavat TV-lähetyksien ja elokuvien tekijöitä sekä muita videoalan ammattilaisia luomaan ja kehittämään sisältöjä sekä tekemään yhteistyötä eri laitteiden välityksellä.

Adoben julkaisemia uutuuksia:

• Lumetri Color Panel on Premiere Pro CC:n uusi työkalu, joka yhdistää Adobe Speed Grade CC:n ja Adobe Lightroomin parhaat ominaisuudet. Työkalun ansiosta käyttäjä voi luoda sekä yksinkertaisia että monipuolisempia värisäätöjä.
  • Project ”Candy” on uusi mobiilisovellus iOS-käyttöjärjestelmille. Sovelluksella käyttäjät voivat helposti napata kuvien valaistuksia ja värisommitelmia sekä jakaa niitä muille.
  • Adobe Character Animator CC on After Effects CC:n uusi ominaisuus, joka herättää kaksiulotteiset hahmot eloon.
  • Creative Cloud -kirjastot Premiere Pro- ja After Effects CC -ohjelmissa mahdollistavat pääsyn tiedostoihin eri ohjelmissa.
  • Morph Cut on Premiere Pro CC:n uusi ominaisuus, joka poistaa ei-toivotut tauot ja hyppyleikkaukset haastatteluista.
  • Face Tracker -toiminto seuraa kasvojen ilmeitä After Effects CC -ohjelmassa entistä tarkemmin.
  • Time Tuner -toiminto helpottaa sisällön pituuden säätämistä sekä Premiere Pro CC- että Adobe Media Encoder CC -ohjelmassa.
  • Adobe Anywhere on nyt saatavilla kahdessa eri versiossa. Mercury Streaming Enginellä varustettu Adobe Anywhere mahdollistaa tuotantoyhtiöiden yhteistyön sekä sisältöjen ja projektien jakamisen eri tahojen ja sijaintien välillä. Adobe Anywhere -ohjelmasta on nyt saatavilla myös edullisempi versio yrityksille, jotka eivät tarvitse etäeditoinnin valmiuksia.

Adoben videouutuudet vauhdittavat elokuvateollisuuden isoja nimijä

Adoben Creative Cloudia ja sen kehittyneitä video-ohjelmistoja käyttää laaja joukko Hollywood-tekijöitä. Muun muassa Coenin veljekset, Saturday Night Live -viihdeohjelman tekijät ja urheilukanava MLB Networks hyödyntävät Creative Cloudia tv- ja elokuvasisällön luomiseen ja jakamiseen.

Adobe päivitti myös tv-sisällöt eri laitteisiin tuovan Adobe Primetime -ratkaisunsa. Adobe Primetime mahdollistaa muun muassa entistä paremman videolaadun, monitoroinnin ja sisällön kohdentamisen. Adobe julkaisi myös useita yhteistyökumppanuuksia. Näihin lukeutuu Major League Baseball Advanced Media, jolle Adobe mahdollistaa baseball-otteluiden livelähetysten kehityksen ja uusia toistomahdollisuuksia.

Lue lisää ratkaisuista sekä tutustu videoihin ja kuviin: https://edelmanftp.box.com/AdobeNAB2015 (salasana: creativecloud)

Katso video siitä, miten Adoben Character Animator CC tuo hahmot eloon verkkokameran avulla: https://www.youtube.com/watch?v=Ua06b2Wn4QI&feature=youtu.be

Lisätietoja antavat:

Adobe Systems Nordic

Jes Schyum
jes.schyum@adobe.com

Hill+Knowlton Strategies
Sami Stormbom
sami.stormbom@hkstrategies.com

Adobe muuttaa maailmaa digitaalisilla kokemuksilla. Lisätietoja: www.adobe.com/fi

© 2015 Adobe Systems Incorporated. All rights reserved. Adobe and the Adobe logo are either registered trademarks or trademarks of Adobe Systems Incorporated in the United States and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.