Etusivu » Tiedotteet » Vakuutus » LähiTapiola Pirkanmaa jakaa puolet tuloksestaan asiakkaillensa

LähiTapiola

LähiTapiola Pirkanmaa jakaa puolet tuloksestaan asiakkaillensa

Julkaistu: 20.08.2015 klo 09:10
Julkaisija: LähiTapiola

”LähiTapiola Pirkanmaan alkuvuosi sujui tuloksekkaasti ja tehokkaasti.  Tällainen kehitys sopiikin oivasti 150-vuotiaalle pirkanmaalaiselle. Osin juhlavuotemme kunniaksi aiommekin jakaa puolet tämän vuoden liikevoitostamme asiakkaillemme uudentyyppisinä asiakasetuina”, LähiTapiola Pirkanmaan toimitusjohtaja Pentti Kuusela kertoo.

LähiTapiola Pirkanmaan liikevoitto oli tämän vuoden ensimmäiseltä puoliskolta 4,3 miljoonaa euroa, yhdistetty kulusuhde 91,4 % ja vakavaraisuus 132,4 %. Viime vuoden vastaavat luvut olivat yhdistetty kulusuhde 93,8 % ja vakavaraisuus 125,2 %.

”Sijoitusympäristön pienistä myllerryksistä huolimatta sijoituksillemme saatiin 3,4 prosentin tuotto. Alueyhtiömme sijoitti etupäässä kiinteistöihin, korkoinstrumentteihin ja osakkeisiin”, Kuusela listaa.

Viime vuoden kesällä käynnistyneen S-ryhmän yhteistyön tuloksena jo 40 000 LähiTapiolan Pirkanmaan asiakasta saa Bonusta vakuutuksistaan. Yhteistyö näkyy myös LähiTapiola Pirkanmaan toimistojen avaamisina S-ryhmän kauppapaikoilla.

Pirkanmaalla otettiin käyttöön keväällä 2014 henkilövakuutusasiakkaille tarkoitettu TerveysHelppi. TerveysHelppi  –palvelussa puhelimeen vastaavat Lääkärikeskus Dextran ammattilaiset, jotka neuvovat  ja opastavat sairauksiin tai tapaturmiin liittyvissä kysymyksissä. Hoito-ohjeiden lisäksi asiakkaalle varataan tarvittaessa aika erikoislääkärille sekä laitetaan vakuutuskorvaushakemus vireille.

”Olemme tuoneet markkinoille myös uuden laajemman urheiluvakuutuksen, jossa puhelinsoitolla ja TerveysHelppi –palvelun kautta asiakkaamme pääsevät nopeasti ensiluokkaiseen hoitoon Dextra Urheilu- ja tapaturmaklinikalle. Tämä tarjoaa urheilijalle tai aktiiviliikkujalle ainutlaatuisen palvelukokonaisuuden, jossa turva on laajempi kuin tavallisessa lisenssivakuutuksessa”, toimitusjohtaja Kuusela hehkuttaa.

LähiTapiola Pirkanmaa

Toimitusjohtaja Pentti Kuusela

sähköposti: pentti.kuusela@lahitapiola.fi

LähiTapiola-ryhmän puolivuotistulos julkaistaan 10.9.2015.