Etusivu » Tiedotteet » Vakuutus » Folksam Vahinkovakuutus vakuuttaa paralympiaurheilijat

Folksam

Folksam Vahinkovakuutus vakuuttaa paralympiaurheilijat

Julkaistu: 20.02.2014 klo 07:00
Julkaisija: Folksam

Folksam Vahinkovakuutus Oy ja Suomen Paralympiakomitea ovat solmineet yhteistyösopimuksen. Sopimus on 4 vuotinen ja se kattaa muun muassa urheilijoiden vakuutukset.

-Sopimus on Paralympiakomitean kannalta historiallinen. Ensimmäistä kertaa paralympiaurheilijat vakuutetaan kattavasti. Meitä yhdistää Folksamin kanssa samanlainen arvomaailma sekä tahto tehdä laadukasta työtä tässä hetkessä, Paralympiakomitean pääsihteeri Tiina Kivisaari kuvailee.

Folksamin markkinointipäällikkö Sofia Paltschik on iloinen syntyneestä sopimuksesta.

-Ruotsissa Folksam on jo pitkään ollut Ruotsin Paralympiakomitean yhteistyökumppani. Siksi olemme myös iloisia että saamme olla mukana Suomessa tukemassa Suomen Paralympiakomiteaa. Me välitämme asioista, jotka ovat asiakkaillemme tärkeitä. Folksamin ja Paralympiakomitean arvomaailmat sopivat todella hyvin yhteen. Meidän omien kanavien kautta haluamme nostaa esille Paralympiakomitean työtä, mutta erityisesti urheilijoitten sisua ja periksiantamattomuutta.  Toivotamme talviparalympiajoukkueelle paljon onnea Sotšin kisoihin.

Kysymyksiin vastaa Folksam markkinointipäällikkö Sofia Paltschik puh 010 550 2637

Folksam Vahinkovakuutus Oy on osa ruotsalaista Folksam Sak –konsernia. Folksam Vahinkovakuutus tarjoaa kattavan vakuutusturvan, sekä vapaaehtoisia että lakisääteisiä vahinkovakuutuksia, yksityis- ja yritysasiakkaille sekä maatalouksille. Visiomme on, että ihmiset tuntisivat turvallisuutta kestävässä maailmassa. Olemme henkilökohtaisia, sitoutuneita ja vastuuntuntoisia. www.folksam.fi