Etusivu » Tiedotteet » Uskonto » Teatteritiimilinja ensi kesänä Kansanlähetysopistolla

Suomen Evankelisluterilainen Kansanlähetys ry

Teatteritiimilinja ensi kesänä Kansanlähetysopistolla

Julkaistu: 12.02.2015 klo 16:40
Julkaisija: Suomen Evankelisluterilainen Kansanlähetys ry

Ensi kesänä on mahdollisuus opiskella esiintymistä ja Raamattua Kansanlähetysopistolla Ryttylässä.

Teatteritiimilinja (8.6. - 2.8.2015) on opiston kesälinja, joka on tarkoitettu esiintymisestä kiinnostuneille. Se antaa valmiuksia tehdä hengellistä työtä teatterin keinoin.

Intensiivisen kahden kuukauden aikana linjalla opiskellaan näyttelijäntyötä ammattilaisten johdolla. Kesän aikana heittäydytään monipuolisesti esittävän taiteen maailmaan ja saadaan opetusta muun muassa  improvisaatiosta sekä esitysten valmistamisesta. Opiskelijat pääsevät myös soveltamaan taitojaan ja esiintymään leireille ja tapahtumiin. Teatteritaitojen lisäksi opiskellaan Raamattua.

Teatteritiimilinjan opiskelut huipentuvat Life-taide- ja toimintaleiriin sekä Nuorten Kesä -tapahtumaan.

Hakuaika 15.5.asti. Hakulomakkeen ja lisätiedot löydät Kansanlähetysopiston nettisivuilta. Lisätietoja antaa linjavastaava Kerttu Keskikiikonen, puh. 0400 815 596, kerttu.keskikiikonen(at)sekl.fi

Kuvatesti:

Kuva PG 0033 elokuuta 02, 2014.JPG. Teatteritiimilinjan opiskelut huipentuvat Kansanlähetyksen nuorisotyön, Nuorten Maailman Life-leiriin ja Nuorten Kesä -tapahtumaan. Kuva Philippe Gueissaz

Kuva: PG 7650 heinäkuuta 28, 2014.JPG. Sydämellisesti Life-leirillä kesällä 2014 Kuva: Philippe Gueissaz

Kuvat PG 9293 elokuuta 01, 2014.JPG Teatteritiimilinjan opiskelijat pääsevät lavalle toteuttamaan luovuttaan käytännössä. Kuvat Nuorten Kesä -tapahtumasta kesältä 2014. Kuva: Philippe Gueissaz

Kansanlähetys (SEKL) on Suomen evankelis-luterilaisen kirkon herätysliike ja lähetysjärjestö. Järjestön noin 70 ulkomaantyöntekijää toimivat Euroopassa, Afrikassa, Lähi-idässä ja Aasiassa. He tekevät muun muassa seurakunta-, opetus-, media- ja kirjallisuustyötä sekä toimivat avustus- ja kehitystehtävissä.

Kotimaassa Kansanlähetys toimii 17 piirijärjestön kautta yhteistyössä paikallisseurakuntien kanssa.

Kustannustoiminnasta huolehtii Kustannusosakeyhtiö Uusi Tie.