Etusivu » Tiedotteet » Uskonto » Suomen Lähetysseuran viestintäjohtajaksi Iiris Kivimäki

Suomen Lähetysseura

Suomen Lähetysseuran viestintäjohtajaksi Iiris Kivimäki

Nimitys.
Julkaistu: 13.12.2013 klo 10:20
Julkaisija: Suomen Lähetysseura

Suomen Lähetysseuran viestintäjohtajaksi on valittu teologian maisteri Iiris Kivimäki (s. 1962). Hän on suorittanut myös Eurooppa-tutkimuksen maisteriopinnot K. U. Leuvenin yliopistossa Belgiassa.

Iiris Kivimäki tulee Lähetysseuraan Kirkon tiedotuskeskuksesta, jonka tiedotuspäällikkönä hän on työskennellyt vuodesta 2007.

Kivimäki on työskennellyt aiemmin muun muassa free lance -toimittajana ja kirkkohallituksen EU-yhdyshenkilönä Lontoossa sekä Brysselissä europarlamenttiedustaja Heidi Hautalan erityisavustajana ja Suomen Benelux-maiden kulttuurikeskuksen kulttuurisihteerinä.

Iiris Kivimäki ottaa tehtävän vastaan 1.3.2014, kun nykyinen viestintäjohtaja Eeva Kemppi-Repo jää eläkkeelle.

Suomen Lähetysseura on vuonna 1859 perustettu Suomen evankelis-luterilaisen kirkon lähetysjärjestö, joka toimii 30 maassa yhteistyössä paikallisten kirkkojen ja järjestöjen kanssa. Lähetysseura on myös ulkoasiainministeriön kumppanuusjärjestö ja yksi Suomen suurimpia kehitysyhteistyöjärjestöjä. www.suomenlahetysseura.fi