Etusivu » Tiedotteet » Uskonto » On aika - Naistenpäivien

On aika - Naistenpäivien

Julkaistu: 08.02.2016 klo 14:45
Julkaisija: Suomen Evankelisluterilainen Kansanlähetys ry

Kansanlähetysopistolla Ryttylässä vietetään Naistenpäiviä 4. - 6.3.2016 teemalla On aika. Tapahtumassa peilataan opetusten avulla itseä suhteessa lepoon, yhdessäoloon, elämyksiin, kutsumukseen ja hengellisen hyvinvointiin. Viikonloppu antaa mahdollisuuden päästää hetkeksi irti arjen vaatimuksista ja "istua valmiiseen pöytään".

"Rauhoittuminen avaa oven raolleen nähdä ja kuulla, mitä Jeesus tahtoisi Sinun oivaltavan: voisitko keskustella Hänen kanssaan, turvata Häneen ja vuodattaa Hänelle sydämesi huolia tai kiitosta", pohtii päivien johtaja Raili Kemppainen.

Tapahtumassa naisen elämän eri osa-alueita avaavat muun muassa Danielle Miettinen, Liisa Kingma, Nina Niemelä, Ulpu Leino ja Kaisa Jouppi.

Tapahtuman johtajat: Raili Kemppainen ja Piia-Maaria Matkoski
Musiikki: Marita Mättö-Vaalamo, Kaarina Savonen, Houseband Rebekka&co
Ruokailut: koko ajalta 55 €/henkilö
Majoitus: 3-4 hengen huoneissa 15 €/yö/henkilö (omin liinavaattein).
Koko viikonlopun hinta 3-4 hengen huoneessa 85€/henkilö

Majoitus:
Opiskelija-alennus 25 %. Kysy mahdollisuudesta osallistua tapahtumaan talkoolaisena.
Päivien aikana mahdollisuus keskusteluun ja sielunhoitoon.

Ilmoittautumiset: 26.2.2016 mennessä netissä tai sähköposti: keskus@sekl.fi tai puh. 019 779 20/keskus.

Lämpimästi tervetuloa Naistenpäiville!

Suomen Ev.lut. Kansanlähetys,
Opistotie 1
12310 Ryttylä,