Etusivu » Tiedotteet » Urheilu » Zlatan vastaan Malmö FF: UEFA Champions League –kausi avataan avoimessa katselussa Viasat Sportilla ja Viaplayssa

Viaplay

Julkaistu: 10.09.2015 klo 09:00
Julkaisija: Viaplay

UEFA Champions League –kausi alkaa ensi viikon tiistaina 15.9. kahdeksalla lohkovaiheen ottelulla ympäri Eurooppaa. Viasat Sport ja Viaplay avaavat uuden kauden suomalaisissa televisiokodeissa todellisella pohjoismaisella herkkupalalla Zlatan Ibrahimovicin PSG:n isännöidessä Zlatanin kasvattajaseura Malmö FF:ä Pariisissa. Tiistai-illan aikana Viasat Sport Finland-kanava ja Viaplay ovat avoimessa katselussa Suomessa ennakkostudiosta otteluiden päättymiseen saakka. Keskiviikkona 16.9. illan pääotteluna nähdään italialaisen AS Roman ja hallitsevan UEFA Champions League -mestari FC Barcelonan kohtaaminen Roomasta.

UEFA Champions League –kausi alkaa – kaikki ottelut näkyvät Suomen televisiossa

Uusi kausi lähtee käyntiin Viasat Sport Finland-kanavalla ja Viaplayssa tiistaina jo klo 20.45 alkaen UEFA Champions League Pelipäivä-studiolla, jossa koko kierroksen ennakoivat Ville Klingan johdolla Pasi Rautiainen ja Mika Kottila. Ottelustudio pohjustaa Viasat Sport FInlandilla ja Viaplay-palvelussa aina koko illan ottelukierroksen kaikkina ottelupäivinä. Otteluiden suomenkielisestä selostuksesta vastaavat Ville Kuusinen ja Mikko Innanen.

Viaplay-palvelun kautta suomalaiset saavat katsottavakseen kaikki UEFA Champions League-ottelut jokaiselta ottelupäivältä. Viasatin kanavapaketteihin kuuluvat Viasat Sport –kanavat esittävät otteluiltoina vähintään 2-4 ottelua illassa. Ottelut esitetään Viasat Sport Finland ja Viasat Sport –kanavilla sekä UEFA Champions League –iltoina apuun valjastettavalla Viasat Hockey –kanavalla. Viasatin satelliittijakelussa otteluita esitetään lisäksi Viasat Xtra-kanavilla.

Avaustiistain huippuottelut ja odotettu Pasi Rautiaisen tähdittämä ennakkostudio avoimessa katselussa

Uuden UEFA Champions League –kauden kunniaksi Viasat Sport ja Viaplay avaavat avaustiistain huippukamppailut PSG-Malmö ja PSV – Manchester United sekä niitä pohjustavan ennakkostudiolähetyksen avoimeen katseluun Viaplay-palvelussa sekä antenni-, kaapeli-, laajakaista ja satelliitti-tv -jakelussa. Viasat Sport Finland –kanava sekä Viasat Sport HD –kanava aukeavat avoimeen katseluun tiistai-iltana klo 20.45 alkavaan studiolähetykseen mennessä kaikissa muissa jakeluverkoissa paitsi Soneran kaapeli- ja laajakaistatelevisiojakelussa. Viaplay-palvelu vaatii tiistaina rekisteröitymisen, mutta PSG-Malmö ja PSV - Manchester United -ottelut ovat katsottavissa veloituksetta.

Tarkemmat ohjeet katseluun löytyvät osoitteesta www.viasat.fi/avoinkatselu.

“Olemme hieroneet ja hioneet UEFA Champions League –pakettiamme valmiiksi viime keväästä. Tiistaina on h-hetki jolloin todenteolla aloitamme kolmivuotiskautemme UEFA Champions Leaguen parissa. Pääotteluna on heti jalkapallotarinana kiehtova Zlatanin ja pohjoismaisen kasvattajaseuran kohtaaminen. Avoimella katselulla kannustamme suomalaisia myös siirtymään ruudun ja uuden Champions League -kauden ääreen jo varttia vaille yhdeksän, jolloin pärähtää ruuduille ensimmäinen tunnin UEFA Champions League –studiomme!”

Viasat Finlandin toimitusjohtaja Johannes Leppänen.

Avausviikon UEFA Champions League TV-tärpit

TIISTAINA: Zlatan vastaan Malmö

Tiistaina 15.9. klo 20.45

Uefa Champions League –studio & PSG – Malmö

Viasat Sport Finland & Viaplay

Suora lähetys Pariisista

Selostus Ville Kuusinen, studiossa Ville Klinga, Pasi Rautiainen ja Mika Kottila

Ruotsalaisen jalkapallon supertähti Zlatan Ibrahimovic isännöi UEFA Champions League –lohkovaiheeseen edennyttä kasvattajaseuraansa Malmö FF:ää Pariisissa.

Tiistaina 15.9. klo 21.40 UEFA Champions League -ottelukierros

PSV – Manchester United, Viaplay ja Viasat Sport HD, selostus Mikko Innanen

Real Madrid – Shakhtar Donetsk, Viaplay

Manchester City – Juventus, Viaplay

Sevilla – Mönchengladback, Viaplay ja Viasat Hockey HD

Galatasaray – Atletico Madrid, Viaplay ja Viasat Xtra

Wolfsburg – CSKA, Viaplay ja Viasat Xtra

Benfica – Astana, Viaplay ja Viasat Xtra

KESKIVIIKKONA: Hallitseva mestari estradille

Keskiviikkona 16.9. klo 20.45

Uefa Champions League –studio & AS Roma – FC Barcelona

Viasat Sport Finland & Viaplay

Suora lähetys Roomasta

Serie A-kauden avauskierroksilla edelliskauden Champions League –finalisti Juventuksen kaatanut ja varoituksen uuden kauden kunnostaan antanut AS Roma kohtaa kevään UEFA Champions League –finaalin Berliinissä voittaneen, Leo Messin, Neymarin ja Iniestan tähtisikermä FC Barcelonan.

Keskiviikkona 16.9. klo 21.40 UEFA Champions League -ottelukierros

Dinamo Zagreb - Arsenal, Viaplay ja Viasat Sport HD

Chelsea – Maccabi, Viaplay

Olympiakos – Bayern München, Viaplay ja Viasat Hockey HD,  selostus: Mikko Innanen

Valencia - Zenit, Viaplay ja Viasat Xtra

Gent – Lyon, Viaplay ja Viasat Xtra

Leverkusen - BATE, Viaplay ja Viasat Xtra

Dynamo Kiev – Porto, Viaplay ja Viasat Xtra

Johannes Leppänen

Toimitusjohtaja, Viasat Finland

johannes.leppanen@viasat.fi

Modern Times Group (MTG) ja Viasat Finland Oy

Oy Viasat Finland Ab on osa kansainvälistä, neljässä maanosassa toimivaa Modern Times Group (MTG) mediakonsernia, johon kuuluu maksu- ja ilmaistelevisioita, radioita ja tuotantoyhtiöitä. MTG:n Viasat Broadcastingiin kuuluu ilmais- ja maksutelevisiokanavia, jotka ovat saatavilla Viasatin oman satelliitin kautta, televisiolähetysverkoissa (kaapeli, satelliitti ja IPTV) ja Internetissä. Modern Times Group on kasvuyritys ja se on listattu Tukholman Nasdaq OMX -pörssissä.

Suomessa Viasat lähettää kanavapakettejaan oman satelliitin kautta sekä kaapeli- ja laajakaista-tv- ja antenni tv -lähetyksinä. Suomessa Viasat aloitti lähetykset vuonna 1996. Lisätietoja www.viasat.fi

Viaplay

Viaplay on Pohjoismaiden johtava televisio-ohjelmien, elokuvien ja urheilun suoratoistopalvelu. Viaplay tarjoaa uusimmat tv-sarjat, tuhansia suosittuja elokuvia ja lisäksi huippu-urheilua suorina lähetyksinä. Viaplay on saatavilla Internetiin yhdistettävien laitteiden, kuten tietokoneiden, älypuhelimien, tablettien, Smart TV-televisioiden, Apple TV:n, Chromecastin, Viasatin digiboksien sekä Xbox 360- ja Playstation 3 ja Playstation 4 -pelikonsolien kautta. Lue lisää osoitteessa www.viaplay.fi

Viaplay AB on osa kansainvälistä, neljässä maanosassa toimivaa Modern Times Group (MTG) -mediakonsernia, johon kuuluu ilmais- ja maksutelevisioita, radioita ja tuotantoyhtiöitä. MTG:n Viasat Broadcastingiin kuuluu ilmais- ja maksutelevisiokanavia, jotka ovat saatavilla Viasatin oman satelliitin kautta ja kolmannen osapuolen verkossa ja se jakelee televisio-ohjelmia jopa Internetissä. MTG on myös Venäjän suurimman itsenäisen televisioyhtiön CTC Median pääomistaja. Lisätietoja on osoitteessa www.mtg.se.