Etusivu » Tiedotteet » Urheilu » Ympärivuotinen golfkeskus Espooseen

Ympärivuotinen golfkeskus Espooseen

Julkaistu: 17.09.2015 klo 13:00
Julkaisija: Tapiola Golf

Pääkaupunkiseudun golfpalvelut nousevat uudelle tasolle, kun Tapiolan Golfkeskus TAGI valmistuu ensi keväänä. Nykyisen 18-reikäisen Tapiola Golfin kentän yhteyteen nousee yli 2000 m2 liiketilaa. Investoinnin arvo on noin 5 miljoonaa euroa.

Tapiolan Golfkeskus tulee tarjoamaan mm. Golf Centerin uuden lippulaivamyymälän, OnGolfin matkapalvelut, huipputason lajiopetuksen sekä ympäri vuoden palvelevat kokous- ja ravintolapalvelut. Golfkentän maisemaravintola tuo kaivatun lisän Espoon ravintolatarjontaan.

– Pari vuotta mietimme oikeanlaista palvelukonseptia ja nyt palaset loksahtivat paikoilleen. On hienoa tuoda pääkaupunkiseudulle täysin uudenlainen palvelukokonaisuus – niin lajin harrastajien kuin esimerkiksi lähiseudun yritysten ja asukkaidenkin käyttöön, kertoo Tapiola Golfin toimitusjohtaja Pertti Itkonen.

TAGI mahdollistaa golfin ympärivuotisen harrastamisen. Harjoitusstudiot ja lyöntipaikat tarjoavat puitteet myös sisäharjoittelulle. Opetustoiminnasta vastaa suomalaisen ammattilaisgolfin pioneeri Mika Piltz.

Kaatopaikasta golfkeskukseksi

Tapiola Golfin kenttä avattiin vuonna 2012. Tätä ennen alueella oli Mankkaan kaatopaikka. Täysimittaisena 18-reiän golfkenttänä Tapiola Golf palvelee nyt kolmatta vuotta. Klubipalvelut ovat tähän asti olleet väliaikaisissa tiloissa.

– Tästä tulee varsinainen golffareiden ”hunajapurkki”. Kaikki palvelut ja herkut ovat tarjolla saman katon alla, keskeisellä paikalla, hyvien liikenneyhteyksien äärellä ja ympäri vuoden, iloitsee Golf Centerin hallituksen puheenjohtaja Panu Parviainen.

Tapiolan Golfkeskuksen rakennustyöt ovat nyt käynnistyneet. Ovet aukeavat toukokuussa 2016.

Tapiola Golf, tj. Pertti Itkonen, pertti.itkonen@tapiolagolf.fi, 050 64 326
Golf Center, hall pj. Panu Parviainen, panu.parviainen@golfcenter.fi, 050 330 8550