Etusivu » Tiedotteet » Urheilu » Westend Indians yllätysvoittoon Espoon derbyssä - samalla sarjakärkeen

Salibandyliitto

Westend Indians yllätysvoittoon Espoon derbyssä - samalla sarjakärkeen

Julkaistu: 30.09.2016 klo 21:22
Julkaisija: Salibandyliitto

Salibandyliigan kärkeen ilmestyi jo toinen yllättäjä kun Westend Indians löi illan Espoon derbyssä viime kevään hopeajoukkue Oilersin 5-2. Indians johtaa nyt sarjaa maalierolla ennen Nokian KrP:tä. Kumpikin on voittanut kaikki syksyn kolme otteluaan.

Tänään ennakkosuosikki Oilers vei vielä avauserän 1-0, mutta toisella tauolla olivat isännät siirtyneet edelle. Aaro Astala vei päätösjakson aluksi Indiansin 3-1-johtoon, jota Casper Pfitzner vielä kavensi illan toisella osumallaan. Kaksi ja puoli minuuttia ennen loppua Mikael Sievänen luikerteli maalille harhauttamaan Oilers-vahtivahti Joonas Kaltiaisen, ja pelin viime sekunneilla Samuli Granlund nosti vielä loppunumerot tyhjiin.

Salibandyliiga jatkuu lauantaina otteluilla LASB - Happee ja SPV - OLS.

Salibandyliitto on valtakunnallinen liikunta- ja urheilujärjestö, jonka sarjoihin osallistuu yli 50 000 pelaajaa. Salibandya ja sählyä harrastaa Suomessa n. 400 000 henkilöä.

Seuraa meitä: floorball.fi | facebook | twitter | instagram