Etusivu » Tiedotteet » Urheilu » UEFA Champions League –kausi saa arvoisensa huipentuman lauantai-iltana Viasat Sport Finland -kanavalla

Viaplay/Viasat

Julkaistu: 27.05.2016 klo 14:50
Julkaisija: Viaplay/Viasat

Lavalla Alicia Keys ja Andrea Bocelli, selostamossa Ville Kuusinen, somevastaavana Pasi Rautiainen ja kentällä Real Madrid vastaan Atlético Madrid. Tällä reseptillä luvassa on taatusti ennennäkemätön ja unohtumaton kokemus kaikille jalkapalloilun ystäville.

Viasat ja Viaplay näyttävät lauantaina 28.5. Milanossa pelattavan Mestarien liigan finaaliottelun suorana kokonaisuudessaan Viasat Sport Finland –kanavalla sekä Viaplay-palvelussa.

Ilta alkaa suoralla studiolähetyksellä 20:45, johon peliä saapuvat analysoimaan Viasatin jalkapalloasiantuntijat Mika Kottila ja Mika Väyrynen. Studioisäntänä nähdään Ville Klinga. Paikan päällä Milanon illassa peliä kommentoimassa on itseoikeutetusti Pasi Rautiainen ja selostaja Ville Kuusinen. Pasin Top 5 UCL-hetkillä pääset herkuttelemaan täällä. Tiedossa taattua eeppistä Rautiaista!

Ennen illan peliä stadionin ottavat haltuun maailmanluokan musiikkivieraat Alicia Keys ja Andrea Bocelli, joka tulee esittämään Mestarien liigan hymnin ennen pelin alkua. Aloituspotku nähdään aikataulun mukaan 21:45.

Viasatin ja Viaplayn ohjelmistoon kuuluvat ensi syksystä alkaen käytännössä lähes kaikki maailman mielenkiintoisimmat jalkapallosarjat. Viasat ja Viaplay tarjoavat jo nyt kaikki UEFA Champions Leaguen ottelut, Espanjan La Ligan ja Italian Serie A:n parhaat ottelut, Englannin FA Cupia ja liigacupia, Espanjan cupia sekä Saksan cupia. Kesän ohjelmisto vahvistui juuri Copa Américan otteluilla ja syksyllä vauhtia lisätään entisestään kun Englannin Valioliiga ja Ranskan pääsarja Ligue 1 liittyvät mukaan kokonaisuuteen.

Illan aikataulu:

Studio klo 20:45 Viasat Sport Finland & Viaplay

Suora lähetys ottelusta klo 21:45 Viasat Sport Finland & Viaplay

Ville Klinga, vastaava tuottaja, Viasat Sport
ville.klinga@viasat.fi

Erika Miramo, PR Manager, Viaplay Finland & Viasat Finland
erika.miramo@viaplay.com

Modern Times Group (MTG) ja Viasat Finland Oy

Oy Viasat Finland Ab on osa kansainvälistä, kuudessa maanosassa toimivaa Modern Times Group (MTG) mediakonsernia, johon kuuluu maksu- ja ilmaistelevisioita, radioita, online-palveluita ja tuotantoyhtiöitä. MTG:n Viasat Broadcastingiin kuuluu ilmais- ja maksutelevisiokanavia, jotka ovat saatavilla Viasatin oman satelliitin kautta, televisiolähetysverkoissa (kaapeli, satelliitti ja IPTV) ja netissä. Modern Times Group on kasvuyritys ja se on listattu Tukholman Nasdaq OMX -pörssissä.

Suomessa Viasat lähettää kanavapakettejaan oman satelliitin kautta sekä kaapeli- ja laajakaista-tv- ja antenni tv -lähetyksinä. Suomessa Viasat aloitti lähetykset vuonna 1996. Lisätietoja www.viasat.fi

Viaplay

Viaplay on Pohjoismaiden johtava televisio-ohjelmien, elokuvien ja urheilun suoratoistopalvelu. Viaplay tarjoaa uusimmat tv-sarjat, tuhansia suosittuja elokuvia ja lisäksi huippu-urheilua suorina lähetyksinä. Viaplay on saatavilla Internetiin yhdistettävien laitteiden, kuten tietokoneiden, älypuhelimien, tablettien, Smart TV-televisioiden, Apple TV:n, Chromecastin, Viasatin digiboksien sekä Xbox 360- ja Playstation 3 ja Playstation 4 -pelikonsolien kautta. Lue lisää osoitteessa www.viaplay.fi