Etusivu » Tiedotteet » Urheilu » Red Bull Crashed Ice -kilpailijat lämmittelevät uusilla Technogym Group Cycle™ -sisäpyörillä

Qicraft Finland Oy

Julkaistu: 29.01.2016 klo 10:19
Julkaisija: Qicraft Finland Oy

Red Bull Crashed Ice Jyväskylä

Red Bull Crashed Ice palaa Suomeen kauden kolmatta osakilpailua varten

Tammikuun 29.-30. päivä 2016 luistelijat saapuvat hyiseen Pohjolaan, kun Red Bull Crashed Ice palaa Suomeen, mutta tällä kertaa Jyväskylään, Laajiksen hiihtokeskukseen. Kauden kolmas Red Bull Crashed Ice -osakilpailu tarjoaa mahtavan kilpailun yhdellä maailman jännittävimmistä luonnonjääradoista. Rata Laajiksen rinteillä on alamäkiluistelun historian pisin. Suomi on joidenkin maailman parhaiden alamäkiluistelijoiden kotimaa. Suomen osakilpailussa sinivalkoista väriä kannattelevat mm. Miikka Jouhkimainen (8. kaudella 2015) ja Paavo Klintrup (7. kaudella 2015). Laji jatkaa kasvuaan Suomen vauhdinjanoisten fanien keskuudessa.

Red Bull Crashed Ice Jyväskylä

Qicraft Suomi Oy on toimittanut Suomen ensimmäiset Technogym Group Cycle™ -sisäpyörät tapahtumapaikan lämmittelyalueelle kilpailijoiden käyttöön. Voit katsella kilpailua suorana lähetyksenä Yle Areenassa lauantaina 30.1. klo 20.10 sekä osoitteessa redbullcrashedice.com. Lauantain finaali näytetään myös suorana Yle TV2:lla klo 20.30-21.30.

Technogym Group Cycle

Lisätiedot:
Qicraft Finland Oy
Netta Järvinen
netta.jarvinen@qicraft.fi
www.redbullcrashedice.com

Qicraft Finland Oy (y- tunnus: 1925207-2) toimittaa hyvinvointia ja terveyden ylläpitämistä edistäviä tuotteita ja kokonaisratkaisuja kuntokeskuksille, terveydenhuollon ja virkistystoiminnan sektorille, julkiselle sektorille, yritysliikuntaan ja kuluttajille.

Olemme kuntosalialan johtavien tuotemerkkien maahantuoja Suomessa, edustamamme tuotemerkit ovat Technogym, Club Virtual ja Wellsystem. Pääkonttorimme sijaitsee Vantaan Aviapoliksessa.

Tarjoamme ainoana ammattimaisen kuntoilu- ja kuntoutusalan laitetoimittajana Suomessa ISO 9001 laatusertifioidun huolto- ja ylläpitopalvelun. Sertifikaatin piiriin kuuluvat kuntosalilaitteiden asennus, korjaushuolto- ja ylläpitohuoltopalvelut.

qicraft.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon