Etusivu » Tiedotteet » Urheilu » Pyhän kausi käynnistyy perjantaina 14.11. - Edut alppiseuroille

Ski Sport Finland

Pyhän kausi käynnistyy perjantaina 14.11. - Edut alppiseuroille

Julkaistu: 10.11.2014 klo 16:21
Julkaisija: Ski Sport Finland

Monet alppihiihtojoukkueet ja –seurat ovat valinneet alkukauden harjoituskeskukseksi Pyhän – valitse sinäkin! Harjoitusmahdollisuudet Pyhällä paranevat alkukaudelle. Vilkkaimpaan treeniaikaan viikoilla 46-49 harjoitusvuorojen jakamiseen olemme tehneet uuden käytännön ja tällä pyritään varmistamaan jokaiselle joukkueelle 2 harjoitusvuoroa päivittäin (SL ja/tai GS). Tarkemmat treenivuorot ja -ajat taitotasot huomioiden jaetaan päivittäin pidettävissä yhteisissä valmentajapalavereissa. Vilkkaimpaan aikaan samalla radalla voi näin harjoitella useampi pienempi joukkue.

SUPER-G HARJOITTELUVIIKKO TAMMIKUUSSA 2015

Myös super-G harjoittelu on Pyhällä mahdollista viikolla 3, 11.-15.1. Ilmoittaudu jo mukaan vauhtiviikolle.

Teuvo Soppela on ratavuoroisäntänä järjestämässä niin alkukauden harjoitusvuoroja kuin Super-G viikkoakin. Voit olla suoraan Tepiin yhteydessä harjoituksiin liittyvissä kysymyksissä puh. 0403500842 tai teuvo.soppela@pyha.fi. Majoitus-, hissilippu-, ratavuoro- ja ruokailuasioissa auttaa PyhäBooking myyntipalvelu.

Lisätietoja PDF-liitteessä.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon