Etusivu » Tiedotteet » Urheilu » Petteri Koposen Euroliiga-ottelut katsottavissa Viasat Urheilu –kanavalla ja Viaplayssa

Viaplay/Viasat

Julkaistu: 19.08.2016 klo 12:49
Julkaisija: Viaplay/Viasat

Viasatin urheilukanavat ja Viaplay tulevat panostamaan tulevaan koripallokauteen myös tänä vuonna. Elokuun alussa lanseeratut Viasatin kolme kotimaista urheilukanavaa mahdollistavat yhä useampien pelien näyttämisen. Ottelut ovat nähtävissä myös Viaplay-suoratoistopalvelussa.

Euroopan huippujoukkueet kasaava ammattilaissarja on tulevana talvena suomalaisittain entistä mielenkiintoisempi kotimaisen koripallon supertähden Petteri Koposen siirtyessä espanjalaisseura FC Barcelonan väreihin. Viasat tuleekin näyttämään tulevana kautena entistä enemmän Euroliigan otteluita uudella Viasat Urheilu –kanavalla.

”Suomessa on viime vuosina Susijengin myötä eletty todellista korisbuumia. Viime kaudella saimme ilolla seurata Koposen pelejä moskovalaisseura Khimkin riveissä.  Tällä kaudella laji ottaa jälleen uuden ison harppauksen eteenpäin suomalaisten sydämissä kun Koponen siirtyy FC Barcelonaan. Tämä on upea hetki Koposelle sekä koko suomalaiselle koripalloilulle,” onnittelee Viasatin urheilukanavien vastaava tuottaja Ville Klinga.

Viime vuonna uusitun sopimuksen myötä koripallon Euroliigan televisiointi- ja digitaaliset lähetysoikeudet ovat Suomessa Viasatilla ja Viaplayssa aina vuoteen 2020 saakka. Viasat ja Viaplay ovat mukana heti lokakuussa kun Koripallon Euroliiga-kausi 2016-2017 vierähtää käyntiin. FC Barcelona aloittaa pelinsä 14.10.

Lisätiedot:

Ville Klinga, vastaava tuottaja, Viasat Urheilu
ville.klinga@viasat.fi

Erika Miramo, Head of Marketing & PR, Viasat Finland
erika.miramo@viasat.fi

Modern Times Group (MTG) ja Viasat Finland Oy

Oy Viasat Finland Ab on osa kansainvälistä, kuudessa maanosassa toimivaa Modern Times Group (MTG) mediakonsernia, johon kuuluu maksu- ja ilmaistelevisioita, radioita, online-palveluita ja tuotantoyhtiöitä. MTG:n Viasat Broadcastingiin kuuluu ilmais- ja maksutelevisiokanavia, jotka ovat saatavilla Viasatin oman satelliitin kautta, televisiolähetysverkoissa (kaapeli, satelliitti ja IPTV) ja netissä. Modern Times Group on kasvuyritys ja se on listattu Tukholman Nasdaq OMX -pörssissä.

Suomessa Viasat lähettää kanavapakettejaan oman satelliitin kautta sekä kaapeli- ja laajakaista-tv- ja antenni tv -lähetyksinä. Suomessa Viasat aloitti lähetykset vuonna 1996. Lisätietoja www.viasat.fi

Viaplay

Viaplay on Pohjoismaiden johtava televisio-ohjelmien, elokuvien ja urheilun suoratoistopalvelu. Viaplay tarjoaa uusimmat tv-sarjat, tuhansia suosittuja elokuvia ja lisäksi huippu-urheilua suorina lähetyksinä. Viaplay on saatavilla Internetiin yhdistettävien laitteiden, kuten tietokoneiden, älypuhelimien, tablettien, Smart TV-televisioiden, Apple TV:n, Chromecastin, Viasatin digiboksien sekä Xbox 360- ja Playstation 3 ja Playstation 4 -pelikonsolien kautta. Lue lisää osoitteessa www.viaplay.fi