Etusivu » Tiedotteet » Urheilu » Oululainen KURU Digital Creations Oy, Pohjois-Amerikan ammattilaiskaukaloihin

KURU Digital Creations Oy

Oululainen KURU Digital Creations Oy, Pohjois-Amerikan ammattilaiskaukaloihin

Julkaistu: 07.07.2014 klo 10:45
Julkaisija: KURU Digital Creations Oy

Sports Technology Holdings solmi kumppanuussopimuksen Kuru Digital Creationsin kanssa

Luvassa edistyksellisin ammattilaiskiekon analysointisovellus

Chicago —7. heinäkuuta, 2014— Pohjois-Amerikan johtava jääkiekkotilastojen toimittaja Sports Technology Holdings LLC, aiemmin Pro Hockey Vision LLC, on solminut strategisen kumppanuussopimuksen suomalaisen teknologiayrityksen Kuru Digital Creations Oy:n kanssa. Kaikki Pohjois-Amerikan ammattilaiskiekkoliigat käyttävät Pro Hockey Vision LLC:n tilastointiohjelmistoa. Kuru Digital Creations Oy puolestaan on kehittänyt ja patentoinut ainutlaatuisen sähköisen tallennus-, jakelu- ja julkaisuteknologian, jota on käytetty ammattilaisjääkiekossa Euroopassa.

Yhdistetty ratkaisumme on nimeltään Quantum Pro Hockey. Sen avulla jääkiekko-joukkueet voivat ottaa kaiken hyödyn irti reaaliaikaisesta ottelutiedon keräys-, -seuranta- ja -analysointiteknologiasta pelaajasuoritusten parantamisessa. Yhdistämällä molempien yritysten patentoidut teknologiat pystymme tuottamaan joukkueista ja otteluista merkityksellistä ja hyödyllistä tietoa. Ratkaisumme avulla voi seurata yli 550:tä joukkue- ja pelaajamittaria”, kertovat Sports Technology Holdingin operatiivinen johtaja William Böll ja Kuru Digital Creation Oy:n toimitusjohtaja Markku Niemitalo.

Meidän käyttämämme RFID-teknologia ja Sports Technology Holdingin ammattilaistason ohjelmisto ovat lyömätön yhdistelmä. Kumpaakin teknologiaa on hyödynnetty ammattilaisjääkiekossa jo vuosia”, kertoo Markku Niemitalo.

Tieto on esitettävissä raportteina ja oikea-aikaisena grafiikkana, joita voidaan tarkastella monin eri tavoin. Lisäksi ohjelmisto on integroitavissa huipputason video-scouting- ja -analysointisovelluksiin, joiden avulla NHL- ja AHL-joukkueet luovat moniulotteisia näkymiä joukkueen ja yksittäisen pelaajan suoritukseen.

Saadaksesi lisätietoa ota yhteyttä Sports Technology Holdingiin osoitteeseen media@quantumprohockey.com tai support@kurudigital.com Markku Niemitalo 0440 692034