Etusivu » Tiedotteet » Urheilu » MYRUN Technogym® – juoksijoiden kehittämä juoksumatto juoksijoille

Qicraft Finland Oy

MYRUN Technogym® – juoksijoiden kehittämä juoksumatto juoksijoille

Julkaistu: 12.02.2016 klo 14:13
Julkaisija: Qicraft Finland Oy

MYRUN Technogym

MYRUN Technogym® on juoksumatto, joka auttaa käyttäjää parantamaan juoksutekniikkaansa. Se on täysin uusi ja uniikki juoksumattoratkaisu teknologiaominaisuuksiensa ansiosta. iPad integraatio on täydellinen MYRUN sovelluksen kautta. MYRUN juoksumaton minimalistinen, tyylikäs ja kompakti muotoilu sopii useampiin ympäristöihin.

Parempi juoksutekniikka

Technogym® RUNNING RATE indeksi auttaa käyttäjää parantamaan juoksutekniikkaansa ja samalla vähentämään loukkaantumisriskiä. MYRUN -juoksumatto antaa käyttäjille reaaliaikaista palautetta askelpituudesta, askeltiheydestä ja liikkeestä sekä vaaka- että pystysuunnassa. Tämän visuaalisen palautteen avulla jokaisesta käyttäjästä voi tulla nopeampi ja tehokkaampi juoksija.

Mukautuva alusta

Juoksumaton innovatiivinen pinta optimoi askelluksen ja vaimennuksen suhdetta, jonka avulla se mukautuu jokaisen käyttäjän kävely- ja juoksutyyliin. Tämä tekee harjoittelukokemuksesta ainutlaatuisen ja samalla turvallisen vähentämällä  loukkaantumisriskejä. Sulavaa ja hiljaista juoksua, jopa 20 kilometrin tuntivauhdilla.

Oikea ohjelma juuri sinulle

MYRUN Technogym®  -juoksumaton avulla harjoittelustasi tulee hauskempaa ja tehokkaampaa. Voit suunnitella jokaisen harjoituksesi henkilökohtaisten tarpeiden tai tavoitteiden ympärille.

Run to the Beat – Juokse rytmiin

MYRUN Technogym®  tunnistaa käyttäjän juoksurytmin ja luo sen perusteella uniikin  soittolistan jokaiselle käyttäjälle. Toiminto RUNNING MUSIC valitsee kappaleita käyttäjän iPadista, jotka parhaiten sopivat käyttäjän nopeuteen ja mukautuu saumattomasti myös juoksurytmiä muutettaessa. Enää ei tarvitse vaihtaa kappaleita väärän temmon vuoksi, vaan voi keskittyä harjoitteluun keskeytyksettä.

Älykäs ja ympäristöystävällinen

MYRUN  juoksumatossa on Wake Up  -sensori, mikä tunnistaa kun astut juoksumatolle ja se kytkeytyy päälle automaattisesti. MYRUN TECHNOGYM® on ainoa ympäristöystävällinen juoksumatto kategoriassaan, johtuen sen erittäin vähäisestä virrankulutuksesta valmiustilassa (alle 0,5 W).

Lisätiedot:

Qicraft Finland Oy
Netta Järvinen
netta.jarvinen@qicraft.fi

Qicraft Finland Oy (y- tunnus: 1925207-2) toimittaa hyvinvointia ja terveyden ylläpitämistä edistäviä tuotteita ja kokonaisratkaisuja kuntokeskuksille, terveydenhuollon ja virkistystoiminnan sektorille, julkiselle sektorille, yritysliikuntaan ja kuluttajille.

Olemme kuntosalialan johtavien tuotemerkkien maahantuoja Suomessa, edustamamme tuotemerkit ovat Technogym, Club Virtual ja Wellsystem. Pääkonttorimme sijaitsee Vantaan Aviapoliksessa.

Tarjoamme ainoana ammattimaisen kuntoilu- ja kuntoutusalan laitetoimittajana Suomessa ISO 9001 laatusertifioidun huolto- ja ylläpitopalvelun. Sertifikaatin piiriin kuuluvat kuntosalilaitteiden asennus, korjaushuolto- ja ylläpitohuoltopalvelut.

qicraft.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon