Etusivu » Tiedotteet » Urheilu » Musta-Pekka Raksilan pesäpallostadionin isännäksi

Pohjolan Mylly

Musta-Pekka Raksilan pesäpallostadionin isännäksi

Julkaistu: 27.05.2016 klo 15:12
Julkaisija: Pohjolan Mylly

Superpesiksessä pelaavan Oulun Lipon kotistadionin nimi muuttuu 5.6.2016 Mustapekka Stadioniksi.

ICT-ratkaisuja pk-sektorille tarjoava Musta-Pekka Oy ja Oulun Lippo ovat tehneet 5-vuotisen sopimuksen maailman suurimmaksi pesäpallostadioniksi tituleeratun ja parhaimmillaan yli 6000 henkilöä vetävän stadionin nimestä.

– Nimen ostaminen palvelee näkyvyystavoitteitamme erinomaisesti niin paikallisesti kuin valtakunnallisesti, Musta-Pekan Jaakko Nurkkala kertoo.

Aiemmin Oulun Lipon pelinjohtaja Markku Hylkilää henkilökohtaisesti sponsoroinut Musta-Pekka laajentaa tuoreen sopimuksen myötä yhteistyötään Oulun Lipon kanssa.

– Markun toiminta on vakuuttanut meidät sekä kentällä että sen ulkopuolella. Olemme myös huomanneet, että Ouluun on syntymässä hyvää pesisbuumia. Musta-Pekka haluaa omalta osaltaan olla tukemassa Lipon menestystä ja samalla haastaa myös muita lähtemään mukaan rakentamaan paikallista pesäpallo- ja urheilutoimintaa, innokkaaksi pesäpallon ystäväksi tunnustautuva Nurkkala sanoo.

Mustapekka Stadion vihitään käyttöön 5.6. pelattavan Oulun Lippo–Alajärven Ankkurit -ottelun yhteydessä.

Jaakko Nurkkala, Musta-Pekka, +358 40 5365 313

Markku Hylkilä, Oulun Lippo, +358 44 0776 557