Etusivu » Tiedotteet » Urheilu » MUISTUTUS: Alppimaajoukkueen kauden avaus Espoossa Gasumilla 8.10.2015 klo 10.00

Ski Sport Finland

Kutsu.
Julkaistu: 07.10.2015 klo 09:52
Julkaisija: Ski Sport Finland

- Miten tavoittaa alppilaskijat kauden aikana ja kuinka seurata reaaliaikaisesti missä urheilijamme liikkuvat?

Alppihiihdon kisakausi  käynnistyy lokakuun toiseksi viimeisenä viikonloppuna Söldenin jäätikkökilpailulla. Urheilijamme ovat jo tätä ennen olleet lumilla satoja tunteja ja matkustaneet treenileireillä ympäri maailmaa. Suurpujottelujoukkue on ollut lähes kuukauden Ushuaiassa treenaamassa ja on nyt valmiina kertomaan tuoreet leirikuulumiset. Kauden avaus tilaisuuteen saamme A-maajoukkueen laskijat Suomeen teidän tavattaviksenne, kertomaan kauden odotuksista, sekä siitä missä he tulevana talvena kisaavat ja treenaavat. Miten he valmistautuvat kisakauden koitoksiin ja miten heitä voi seurata kauden aikana.

Minuuttiaikataululla kauteen

Useimmalle urheilijalle kesäloma on tarkoittanut muutaman viikon vapaata tiukasta aikataulusta, kotimaassa oloa sekä muiden harrastusten parissa puuhaamista. Kauden aloituksen jälkeen aikataulut ovat tiukat ja suurin osa urheilijoista siirtyy Keski-Eurooppaan sekä suuntaa kisoihin tiimiensä mukana. Pressin jälkeen vuorossa on Hintertuxin jäätikköleiri ennen Söldenin maailmancupin avausta, jonka jälkeen vuorossa on Ski Expo –messut ja Levin maailmancup. Tule paikalle kuulemaan, miten kunkin urheilijan kausi lähtee käyntiin ja mistä.

Ski Sport Finlandin alppimaajoukkueen kauden avaus lehdistötilaisuus

Aika: 8.10.2015 klo 10.00 - 11.30
Paikka: Gasum, Miestentie 1,  02150 Espoo

Tilaisuudessa paikalla: Ski Sport Finlandin alppimaajoukkueen urheilijat Andreas Romar, Marcus Sandell, Santeri Paloniemi, Samu Torsti, Merle Soppela, Eemeli Pirinen, Victor Malmström ja Joonas Räsänen sekä päävalmentaja Janne Haarala ja Ski Sport Finlandin toimitusjohtaja Marko Mustonen.

Paikoitus: Gasumin vierasparkki ylätasanteella

Kaikkia paikalle saapuvia pyydetään ilmoittautumaan 7.10.2015 mennessä alppilajien viestinnästä vastaavalle: sanni.kivipelto@source.fi, puh 050 590 9163.

Tervetuloa!

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon