Etusivu » Tiedotteet » Urheilu » Lahden MM-hiihtojen kotimainen kumppanihankinta Infront Finland Oy:n vastuulle

Lahti 2017

Lahden MM-hiihtojen kotimainen kumppanihankinta Infront Finland Oy:n vastuulle

Julkaistu: 18.12.2014 klo 11:35
Julkaisija: Lahti 2017

Vuoden 2017 pohjoismaisten hiihtolajien MM-kisat on valinnut Infront Finland Oy:n kumppanikseen myymään kotimaisia yhteistyökumppanuuksia ja hospitality-tuotteita. Lahti 2017 –kisaorganisaatio ja Infront Finland tulevat tekemään tiivistä yhteistyötä kumppanuuksien myynnin ja niiden hyödyntämisen suunnittelussa ja toteutuksessa.

- Hienoa, että saimme alan johtavan toimijan mukaan projektiimme. Alamme yhdessä suunnitella Lahden MM-kisoihin uudenlaisia, kisailmiötä ja asiakaskokemusta tukevia yhteistyökumppanuuksia, iloitsee pääsihteeri Janne Leskinen

- Virallisten kumppanuuksien lisäksi suunnittelemme yritysverkostoa, johon liittymällä kaikenkokoiset yritykset pääsevät mukaan MM-kokemukseen ja ilmiön rakentamiseen, kertoo Leskinen.

Infront Finland on osa Infront Sports & Media AG –konsernia, joka on maailman toiseksi suurin erityisesti urheilumarkkinointiin erikoistunut yritys. Lahti 2017-projektissa Infront Finland keskittyy kotimaisten pääyhteistyökumppanien sekä palvelu- ja tavarantoimittajakumppanien hankintaan ja hospitality-tuotteiden myyntiin.

- Infront Finland on ollut vastaavassa roolissa monessa Suomessa järjestetyssä urheilun suurtapahtumassa, muun muassa jääkiekon MM-kisoissa 2012 ja 2013 sekä yleisurheilun EM-kisoissa 2012. Olemme todella iloisia, että Lahti 2017 valitsi meidät kumppanikseen ja uskomme vahvasti tulevien kisojen vetovoimaan myös suomalaisten yritysten keskuudessa, toteaa Infront Finlandin toimitusjohtaja Mikko Vanni.

Lahden MM-kisojen kansainvälisten kumppanien myynnissä päävastuu on Tridem Sports AG:lla. Kansainvälisistä kumppaneista mukana ovat tässä vaiheessa pääyhteistyökumppani Viessmann sekä OneWay ja Intersport.

Lisätiedot:
Lahti 2017, pääsihteeri Janne Leskinen, 0400-300 930
Infront Finland, varatoimitusjohtaja Tero Kumpulainen, 040-511 5002

Liitteenä kuvat:
Lahden MM-kisojen logo
Kuva sopimuksen allekirjoituksesta, vasemmalta Janne Leskinen, Mika Kulmala ja Jukka-Pekka Vuori (Lahti 2017/Suomen Hiihtoliitto), Jari Töykkä, Mikko Vanni, Mika Lidman ja Tero Kumpulainen (Infront Finland Oy)

#Lahti2017
Pohjoismaisten hiihtolajien MM-kilpailut 21.2.-5.3.2017