Etusivu » Tiedotteet » Urheilu » Jukka-Pekka Vuori jatkaa Hiihtoliiton puheenjohtajana

Hiihtoliitto

Jukka-Pekka Vuori jatkaa Hiihtoliiton puheenjohtajana

Julkaistu: 23.05.2015 klo 12:21
Julkaisija: Hiihtoliitto

Suomen Hiihtoliiton liittovaltuusto valitsi kokouksessaan 23.5.2015 puheenjohtaja Jukka-Pekka Vuoren jatkamaan tehtävässään kaksi seuraavaa toimintavuotta 2015 – 2017.  Vuori aloitti liiton puheenjohtajana vuonna 2013 ja nyt alkaa hänen toinen kautensa.

”Kiitän liittovaltuustoa tuesta ja luottamuksesta. Jatkan erittäin motivoituneena tässä tehtävässä hyvässä yhteistyössä erinomaisen johtokunnan kanssa. Meillä on viisi isoa kokonaisuutta pöydällämme: menestys, talous, johtaminen ja yhteistyö, maineenhallinta sekä Lahden MM-kisojen valmistelut. Kaikissa näissä osa-alueissa etenemme määrätietoisesti. Visionamme on tulevaisuudessa olla maailman johtavien maiden joukossa kaikissa näissä alueissa”, toteaa Vuori

Johtokunnassa valittiin jatkamaan seuraavan kaksivuotiskauden ajan myös erovuoroiset jäsenet varapuheenjohtaja Markku Haapasalmi (maastohiihto), Timo Jaakkola (maastohiihto), Jukka Salmi (mäkihyppy ja yhdistetty) ja Tatu Lehmuskallio (alppihiihto).

Lisäksi Hiihtoliiton johtokunnassa jatkavat Martti Uusitalo (vpj), Jouko Käsmä, Eero Kuusinen ja Eero Reijonen.

Puheenjohtaja Jukka-Pekka Vuori, puh. 050 598 7064
Toiminnanjohtaja Mika Kulmala