Etusivu » Tiedotteet » Urheilu » Happee iski jatkoajalla - välieräpaikka katkolla keskiviikkona Jyväskylässä

Salibandyliitto

Happee iski jatkoajalla - välieräpaikka katkolla keskiviikkona Jyväskylässä

Julkaistu: 20.03.2017 klo 20:52
Julkaisija: Salibandyliitto

Jyväskylän Happee siirtyi jo voiton päähän Salibandyliigan välieristä kaataessaan TPS:n Turussa 5-4 Petri Kaukon jatkoaikamaalilla. Sarja on katkolla keskisuomalaisille keskiviikkona kotikaukalossa.

Happee johti avauserässä 2-0 ja vielä toisella tauolla 3-2, mutta TPS tuli vielä. Joonas Koskinen tasoitti heti päätösjakson alkuun, ja Happeen saatua kaksi perättäistä jäähyä Eero Jalo vei ylivoimalla isännät ensi kertaa johtoon. Eemil Ukkosen maali seitsemän ja puoli minuuttia ennen loppusummeria vei väännön kuitenkin jatkoajalle, josta tuli lyhyt. Vain 49 sekunnin pelin jälkeen Happeen kapteeni Petri Kauko sinetöi maalin edestä joukkueensa kolmannen voiton.

Salibandyliitto on valtakunnallinen liikunta- ja urheilujärjestö, jonka toimintaan osallistuu lähes 60 000 pelaajaa. Salibandya ja sählyä harrastaa Suomessa noin 400 000 henkilöä.

Seuraa meitä: floorball.fi | facebook | twitter | instagram