Etusivu » Tiedotteet » Urheilu » Ensimmäistä kertaa Suomessa kanan rintapalaa säilykkeenä

Ensimmäistä kertaa Suomessa kanan rintapalaa säilykkeenä

Julkaistu: 28.03.2014 klo 09:27
Julkaisija: Moving Goods Oy

Maailman suurin tölkkikanan tuottaja Crider on lanseerannut Suomen markkinoille ensimmäisenä kanan rintapaloja säilykkeenä. Crider on tölkkiin pakattua, terveellistä ja proteiinipitoista kananrintaa mausteliemessä. Tonnikalan sijasta lautaselle voi nyt siis valita kanaa. Monipuolinen ja maukas säilötty kana on tapa saada terveellistä ruokaa pöytään alta aikayksikön.

Crider on tölkkiin pakattua herkullista ja valmiiksi kypsää kananrintaa paloina mausteliemessä. Tuote tulee ruokakauppojen valikoimiin ja sitä on pian saatavilla ympäri Suomen. Kana on luonnollinen proteiinin lähde, joka pitää pitkään kylläisenä ja sen riittävä saanti on tärkeää mm. lihasten kehityksen, vastustuskyvyn ylläpidon ja normaalin hormonaalisen toiminnan takia.

Säilötyt kanan rintapalat säästävät huomattavasti aikaa keittiössä. Tuote on heti valmis nautittavaksi ihan sellaisenaan, mutta sopii myös hyvin lisukkeeksi moniin ruokiin kuten salaatteihin, kastikkeisiin ja pizzoihin. Tuotteen ehdottomiin etuihin kuuluu pitkä säilyvyys avaamattomana. Näistä syistä tuote sopii mainiosti erityisesti urheilijoille, opiskelijoille, retkeilijöille ja kotikokeille.

Pakkauksen EasyOpen -kannen ansiosta tuote on helppo avata ja syödä. Tuote on valmistettu USA:ssa. Crider on maailman suurin tölkkikanan tuottaja, joka purkittaa korkealaatuisia kanatuotteita useille ruoka-alan johtaville yrityksille.

Moving Goods Oy

info@movinggoods.fi