Etusivu » Tiedotteet » Urheilu » Amerikkalaisen jalkapallon Suomen mestaruus ratkeaa lauantaina Sonera Stadiumilla

Suomen Amerikkalaisen Jalkapallon Liitto

Kutsu.
Julkaistu: 31.08.2016 klo 13:00
Julkaisija: Suomen Amerikkalaisen Jalkapallon Liitto

Amerikkalaisen jalkapallon SM-finaali eli Vaahteramalja pelataan lauantaina 3. syyskuuta Sonera Stadiumilla Helsingissä. Vastakkain loppuottelussa ovat runkosarjan voittaja Seinäjoki Crocodiles sekä hallitseva Suomen mestari Helsinki Roosters. Crocodiles voitti välierässään Wasa Wa1ld Royalsin lukemin 14–9 ja Roosters puolestaan oli parempi turkulaista Anders Trojansia lukemin 31–7.

Runkosarjassa finalistit hävisivät ainoastaan toisilleen. Roosters oli heinäkuussa Seinäjoella parempi 27–29 ja Crocodiles puolestaan elokuussa Helsingissä lukemin 23–27. Keskinäisten otteluiden parempi maaliero varmisti Crocodilesille runkosarjan voiton.

Tervetuloa Vaahteramaljaan!

Vaahteramalja XXXVII pelataan Helsingissä, Sonera Stadiumilla (Urheilukatu 5) lauantaina 3.9. kello 18.30 alkaen. Portit tapahtumaan aukeavat kello 17.

Sonera Stadiumilla mediaa palvelee mediakatsomo ja langattomalla verkolla varusteltu työskentelytila, jossa tarjolla myös kevyttä syötävää ja virvokkeita.

Saat kulkulupasi, mediaohjeen ja kuvausliivin Vaahteramalja XXXVII:een suoraan lehdistökorttia esittämällä Sonera Stadiumin Pohjoisportilta NOUDETTAVAT LIPUT -pisteestä klo 17.00 alkaen. Mikäli sinulla ei ole voimassa olevaa lehdistökorttia, voit hakea akkreditointia tästä linkistä.

Joukkueet tavattavissa Sonera Stadiumille perjantaina 2.9. kello 17.30

Molempien finaalijoukkueiden pelaajistoa ja valmennusta on haastateltavissa Sonera Stadiumin Hall of Fame -tilassa perjantaina kello 17.30 – 18.00.

Vaahteramalja XXXVII

LA 03.09.2016 | 18:30 | Sonera Stadium, Helsinki:

Seinäjoki Crocodiles – Helsinki Roosters

Puoliaika-show: Kasmir

Joukkueiden yhteystiedot:

Henri Kotanen | Päävalmentaja, Crocodiles

Juha Hakala | Päävalmentaja, Roosters

Vaahteramalja XXXVII -lehdistövastaava:

Toni Peltola
email: toni.peltola(a)sajl.fi

Tiedotteen kuva: Sami Ranta

Suomen Amerikkalaisen Jalkapallon Liitto ry on perustettu vuonna 1979. Sen päätehtävänä on järjestää ja hallinnoida amerikkalaisen jalkapallon ja lippupallon kilpailu- ja harrastustoimintaa Suomessa. http://www.sajl.fi