Etusivu » Tiedotteet » Urheilu » Alppimaajoukkueen kausi käynnistyy Helsingissä 15.10.2014

Ski Sport Finland

Alppimaajoukkueen kausi käynnistyy Helsingissä 15.10.2014

Kutsu.
Julkaistu: 26.09.2014 klo 09:45
Julkaisija: Ski Sport Finland

Lokakuun viimeisenä viikonloppuna laskettava Söldenin jäätikkökilpailu avaa alppihiihdon maailmancupin ja arvokisakauden mielenkiintoisista lähtökohdista. Helmikuun MM-kilpailut Beaver Creekissä ja Vailissa luo lisäjännityksen kauteen ja askelmerkkejä sovitetaan heti avauskilpailusta lähtien kauden päätapahtumia kohti. Levillä naiset ja miehet kilpailevat pujottelun maailmancupin pisteistä marraskuun 14.-16. päivä.

Ski Sport Finlandin maajoukkueilla on ollut onnistunut harjoituskausi. Andreas Romar on hakenut Keski-Euroopan jäätiköiden lisäksi vauhtia Chilestä ja tekniikkajoukkueet ovat päässeet nauttimaan jäätikköleireillä loistavista olosuhteista kesän ja syksyn aikana.

Maajoukkueurheilijat saapuvat viimeisen kerran ennen pitkän kauden alkua kotimaahan ja median tavattavaksi keskiviikkona 15.10.2014. Kauden avaus mediatilaisuus järjestetään Helsingin keskustassa Karl Fazer Caféssa klo 11 alkaen.

Tilaisuudessa on mahdollisuus tavata ja haastatella alppihiihdon A- ja B-maajoukkueiden urheilijoita, sekä suomalaisia vastuuvalmentajia puolitoista viikkoa ennen Söldenin maailmancupin avauskilpailuja.

Ski Sport Finlandin alppimaajoukkueen kauden avaus lehdistötilaisuus

Aika: 15.10.2014 klo 11:00-13:00

Paikka: Karl Fazer Café, Kluuvikatu 3, 00100 Helsinki

Tilaisuudessa paikalla: Ski Sport Finlandin alppimaajoukkueen urheilijat Andreas Romar, Marcus Sandell, Santeri Paloniemi, Samu Torsti, Merle Soppela, Eemeli Pirinen, Jens Henttinen, Juho Dahl, Victor Malmström ja Max Luukko sekä vastuuvalmentaja Janne Haarala, valmentajat Jukka Leino ja Joni Sandvall sekä Ski Sport Finlandin toimitusjohtaja Marko Mustonen.

Paikoitus: Lähimmät parkkipaikat löytyvät Kluuvin ja Stockmannin parkkihalleista.

Ilmoittautuminen: Kaikkia median edustajia pyydetään ilmoittautumaan 10.10.2014 mennessä: www.skisport.fi/medialle/ilmoittaudu tai sähköpostitse: media@skisport.fi

Tervetuloa!

Lisätietoja: Tuottaja Jussi Väätäinen, Ski Sport Finland ry, email: jussi.vaatainen@skisport.fi, puh: +358 45 1209920

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon