Etusivu » Tiedotteet » Urheilu ja vapaa-aika » VMP Junnu Games kokosi 2 500 nuorta Hartwall-Areenalle

VMP Junnu Games kokosi 2 500 nuorta Hartwall-Areenalle

Julkaistu: 01.11.2011 klo 23:43
Julkaisija: VMP

Jokereiden yhteistyökumppani VMP tarjosi tiistaina eteläsuomalaisille juniorijääkiekkoilijoille, taitoluistelija- ja ringettejunioreille liigajoukkueen ottelun TPS:ää vastaan Hartwall-Areenalla.

Paikalle saapui 2 500 nuorta oman seuran tai muu haluamansa pelipaita päällään.

- Urheilu on parasta paikan päällä nautittuna, ja halusimme yhdistää VMP Junnu Gamesin kautta eteläsuomalaiset jääharrastajanuoret samaan katsomoon. Kaikkien osallistuneiden seurojen kesken arvoimme myös 1 000 euron arvoisen seurastipendin,VMP:n markkinointijohtaja Ville Heinonen kertoo.

VMP Junnu Games on aiemmin järjestetty Turussa, jossa 2 000 paikallista nuorta pääsi seuraamaan TPS:n ottelua.

VMP, markkinointijohtaja Ville Heinonen, p. 040 307 5050, ville.heinonen@vmp.fi

Oheiset kuvat ovat vapaasti käytettävissä. Kuvaaja: Juha Saastamoinen

VMP Group on Suomen suurimpiin kuuluva ja palveluverkostoltaan valtakunnan laajin henkilöstöpalvelualan konserni. Ketjun liikevaihto vuonna 2010 oli 101 miljoonaa euroa. VMP tarjoaa asiakkailleen monipuolisen valikoiman yrityksen liiketoimintaa tukevia ratkaisuja, joihin kuuluvat henkilöstövuokraus- ja rekrytointi-, ulkoistus- ja koulutuspalvelut sekä ulkomaalaisten ammattilaisten välittämiseen erikoistunut kansainvälinen rekrytointi. Vuonna 1988 perustettu konserni on suomalaisessa yksityisomistuksessa, ja se haluaa olla mukana kehittämässä työelämän vastuullista tuottavuutta kaikilla markkina-alueillaan. VMP Group toimii franchising-periaatteella Suomessa, Ruotsissa, Virossa ja Romaniassa. Vuonna 2010 VMP työllisti 14 000 työntekijää 4 000 asiakasyritykseen.