Etusivu » Tiedotteet » Urheilu ja vapaa-aika » SPORTS ACADEMY TARJOAA AITIOPAIKAT MM-JÄÄKIEKON SEURAAMISEEN

HOK-Elanto

SPORTS ACADEMY TARJOAA AITIOPAIKAT MM-JÄÄKIEKON SEURAAMISEEN

Julkaistu: 26.04.2012 klo 17:00
Julkaisija: HOK-Elanto

Pohjoismaiden johtava urheiluravintola toimii jälleen tiivistunnelmaisena kisakatsomona, kun jääkiekon MM-kisat lähtevät käyntiin. Kuusi suurta screeniä, 66 plasmatelevisiota sekä 950 asiakaspaikkaa luovat verrattomat puitteet otteluiden seuraamiselle.

Sports Academy tarjoaa lukuisten näyttöjen ja kiihkeän kisatunnelman lisäksi myös kattavan juomavalikoiman ja laajan menun otteluita seuraamaan saapuville kiekkofaneille. Sports Academyssä voi halutessaan virittäytyä tunnelmaan pelaamalla pöytäcurlingia tai vuokraamalla saunan seurueen käyttöön.

Sports Academyssä on paljon toimintaa jääkiekon MM-kisojen aikana. Ennen jokaista Suomen peliä järjestetään XBOX NHL 12 -turnaus, jossa on pääpalkintona Nokia Lumia 800 -puhelin. Kaikkien Suomen otteluiden aikana järjestetään lisäksi tulosveikkaus, joissa parhaiten menestyneet pääsevät Hartwall-areenan aitioon seuraamaan ottelua paikan päällä. Ottelut, joihin aitiopaikat ovat jaossa, ovat 9.5. pelattava Kanada–Sveitsi sekä 15.5. käytävä USA–Sveitsi. 4.5. ja 15.5. Sports Academyssä on Suomen otteluiden jälkeen livemusiikkia Saigon Bandin esiintyessä. Sportin viralliset pöytälätkäturnaukset järjestetään 5.5. ja 12.5. ja niissä loistamalla voi voittaa vuoden jäätelöt Sports Academyssä. Sports Academyssä järjestetään edellä mainittujen tapahtumien ohella myös yllätysohjelmaa MM-kisatunnelman nostattamiseksi.

Sports Academyn alakerta on auki jääkiekon MM-kisojen aikana joka päivä kello 10–03. Yläkerta on avoinna sunnuntaista torstaihin kello 10–01 ja perjantaista lauantaihin kello 10–03.

Tarkemmat tiedot Sports Academyssä näytettävistä otteluista löytyvät netistä, osoitteesta: sportsacademy.fi.

Lisätietoa:

Pekka Lavikainen
ravintolajohtaja
Sports Academy Grill & Bar
Kaivokatu 8
faksi: 010 76 64309
sähköposti: pekka.lavikainen@sok.fi
www.sportsacademy.fi
www.hok-elanto.fi

HOK-Elanto on S-ryhmän suurin alueosuuskauppa, jonka omistavat sen 560 000 asiakasomistajaa. Vuosittainen liikevaihto on lähes 1,8 mrd. euroa, ja yritys työllistää yli 6 000 henkilöä. HOK-Elanto palvelee pääkaupunkiseudulla noin 300 toimipaikassa ja on päivittäistavarakaupan markkinajohtaja. Lisäksi HOK-Elanto on Pohjoismaiden suurimpia ravintola-alan toimijoita. hok-elanto.fi