Etusivu » Tiedotteet » Urheilu ja vapaa-aika » Riku Koivunen ja muut huippunimet antavat videovinkkejä innokkaille jääkiekkohuoltajille

Julkaistu: 26.03.2012 klo 10:52
Julkaisija: OSG Viestintä Oy

2012 Jääkiekon MM-kisojen yhteistyökumppani Cramo ja Suomen jääkiekkohuoltajat ry tarjoavat tuhdin tietopaketin innokkaille jääkiekkoilijoille. 15-osainen videosarja julkaistaan kevään aikana netissä.

Miten sujuu luistimien teroitus? Entä suojusten huolto? Miltä näyttää Suomen maajoukkueen luistinkuivuri? Millaisessa järjestyksessä kannattaa pitää pukukoppia?

Kevään aikana Cramon Facebook-sivuilla ja Elixirin verkkosivuilla ilmestyvä Huoltajan ABC -videosarja vastaa kysymyksiin ja tarjoaa vinkkejä innokkaiden jääkiekkohuoltajien työhön. 15 osaa sisältävän videosarjan ensimmäinen osa julkaistaan  maanantaina 26.3. Sen jälkeen videoita nähdään kevään mittaan kahdesti viikossa, aina maanantaisin ja perjantaisin.

– Varusteiden huolto ja korjaus on yhtä olennainen osa jääkiekkoa kuin ilmaveivin treenauskin. Haluamme auttaa innokkaat kiekkoilijat alkuun tällä videosarjalla. Videot tarjoavat hyvää perustietoa aloitteleville ja innokkaille pelaajille, kertoo Cramon markkinointipäällikkö Lasse Huuhka.

Suomen Jääkiekkoliiton huoltopäällikkö Riku Koivunen toimii videoilla opastajana.

– Videoissa käydään läpi perusasiat luistimen teroituksesta oikeankokoisen kypärän valintaan. Neuvot ovat simppeleitä ja selkeitä ja niistä on hyötyä ihan kaikille jääkiekon harrastajille, hän sanoo.

Videoilla esiintyvät Koivusen lisäksi myös muun muassa jääkiekkoilija Ossi Väänänen ja Leijonien päävalmentaja Jukka Jalonen

Liite:

Huoltajan ABC -videot Cramon kanavalla

Lisätietoja, haastattelupyynnöt ja kuvat:

Cramo Finland Oy

Lasse Huuhka, markkinointipäällikkö

GSM: 040 744 2022, sähköposti: lasse.huuhka@cramo.com

OS/G Viestintä

Mari Kuusinen

p. 040 1964374, sähköposti: mari.kuusinen@osg.fi

Cramo on täyden palvelun toimittaja, joka vuokraa koneita, kalustoa ja siirtokelpoisia tiloja rakennusyrityksille, teollisuudelle ja julkiselle sektorille. Uusien vuokrauskonseptien aktiivisen kehittämisen ansiosta Cramo tarjoaa laajan ja helposti saatavilla olevan valikoiman palveluita ja vuokrattavia tuotteita. Cramolla on noin 200 000 vuokrattavaa konetta, noin 150 000 asiakasta ja 2 400 työntekijää. Yritys toimii 15 eri maassa. Cramo-konsernin liikevaihto vuonna 2010 oli 492,1 miljoonaa euroa. Cramo Finland Oy on osa Cramo-konsernia, jonka emoyhtiö Cramo Oyj on listattu Helsingin pörssissä.