Etusivu » Tiedotteet » Urheilu ja vapaa-aika » Masiinamessut starttaavat tänään

Masiinamessut starttaavat tänään

Julkaistu: 07.06.2013 klo 09:22
Julkaisija: Viestintätoimisto Kumppania

Valtakunnalliset Masiinamessut alkavat tänään perjantaina Honkajoella Pesämäen Moottoriurheilukeskuksessa.  Messut on avoinna perjantaista sunnuntaihin klo 10-17. Ammattilaisille ja suurelle yleisölle suunnattu kesätapahtuma tarjoaa mahdollisuuden osallistua, kokea ja kisata.

Masiinamessujen virallisia avajaisia vietetään perjantaina klo 12. Messut avaat professori Eero Uusitalo. Perjantain ohjelma jatkuu ”Suomen maaseutu ja EU” -paneelilla. Paneelin puheenjohtajina toimivat Aamulehden vastaava päätoimittaja Jouko Jokinen sekä Satakunnan Viikon päätoimittaja Kim Huovinlahti.

Paneelin osallistujat ovat:

• kansanedustaja Teuvo Hakkarainen
  • ex-kansanedustaja Timo Kaunisto
  • euroedustaja Petri Sarvamaa
  • ex-kansanedustaja Esko-Juhani Tennilä
  • professori Eero Uusitalo

Neljän ensin mainittua ovat kaikki ilmoittaneet harkitsevansa ehdokkuutta seuraavissa Europarlamenttivaaleissa.

Tutustu, koneuutuuksiin, kokeile kaivukonetta tai testaa vauhtisi

Näytteilleasettajia on ilmoittautunut messuille lähemmäs kaksi sataa. Esillä on niin ammattikäyttöön soveltuvia järeitä maatalous- ja maarakennuskoneita kuin joka kodin koneita kiinteistönhuoltoon ja puutarhanhoitoon. Ohjelmassa on työnäytöksiä, ilmaisia vinkkejä viher- ja piharakentamisesta sekä energiaratkaisuista. Messuvieraat voivat myös ajaa karting tai kokeilla oikeaa kaivukonetta.

Messualue on avoinna perjantaista sunnuntaihin klo 10–17. Liput maksavat 13 euroa, alle 15-vuotiaat pääsevät messualueelle ilmaiseksi.

Lisätietoja: Susanna Kallama, puh. 040 587 2445, susanna.kallama@kumppania.fi