Etusivu » Tiedotteet » Urheilu ja vapaa-aika » Lapset suunnittelevat Rosson uuden lastenlistan

S-ryhmän ravintolat

Lapset suunnittelevat Rosson uuden lastenlistan

Julkaistu: 20.09.2011 klo 11:30
Julkaisija: S-ryhmän ravintolat

Rosso-ravintoloissa voivat lapset osallistua nyt kilpailuun ja suunnitella oman, italialaista tuulahdusta välittävän annosehdotuksensa Rosson lastenlistalle. Jokaisen ravintolan parhaat palkitaan ja parhaista parhaat pääsevät Rosson uudelle lastenlistalle. Kilpailuun voi osallistua 19.9.–16.10.2011 ja uusia annoksia päästään maistelemaan keväällä 2012.

Kilpailun tuomareina toimivat Rosson keittiömestarit sekä lasten suosikkihahmo Onni Orava.  ”Olemme tosi innoissamme tästä! Lapset pääsevät vaikuttamaan ihan konkreettisesti siihen, millaisia annoksia Rosson lastenlistalta löytyy.”, Rosson ketjupäällikkö Merja Helistö sanoo.

Kilpailulla pyritään myös kertomaan terveellisistä ruokailutavoista sekä italialaisesta ruoasta. Kilpailun myötä tutuiksi tulevat niin terveellisen lautasmallin mukainen annos kuin risotot, pastat, basilika, oregano ja oliiviöljykin. ”Vastuullinen ja terveellinen ruokailukulttuuri on tärkeä asia, jota haluamme olla osaltamme edistämässä. Lisäksi iloinen italialaisuus on meille koko ruoanlaittoa leimaava henki, ja yritämme tällä kilpailulla perehdyttää lapsia myös italialaisen keittiön saloihin.” Helistö toteaa.

Merja Helistö
Ketjupäällikkö, Rosso, SOK Ravitsemiskaupan ketjuohjaus
merja.helisto@sok.fi

www.rosso.fi

Rosso on S-ryhmän suosittu lapsiperheiden sekä rentojen porukoiden ja seurueiden kokoontumis- ja seurustelupaikka. Ensimmäinen Rosso avattiin vuonna 1978 ja tällä hetkellä Rosso-ravintoloita on Suomessa jo 42 ja yksi Tallinnassa.