Etusivu » Tiedotteet » Urheilu ja vapaa-aika » Anton Lindfors maailmancupin avauksen kuudes

Lumilautaliitto

Anton Lindfors maailmancupin avauksen kuudes

Julkaistu: 07.12.2013 klo 18:06
Julkaisija: Lumilautaliitto

Montafonissa lumilautacrossin maailmancupin avauksessa Anton Lindfors laski finaaliin saakka.

Montafonissa Itävallassa crossin maailmancupin avauksessa Anton Lindfors on sijoittunut kuudenneksi. Anton laski loistavasti nousten finaaliin saakka, mutta kaatui finaalilaskunsa ja oli näin finaalin viimeinen. Eilisen karsinnan kahdennaksi sijoittunut Jussi Taka kaatui ensimmäisessä ryhmässä ollen lopulta sijalla 25.

- Hyvä tietää, että vauhti on kohdillaan. Finaalissa oli enemmänkin tarjolla, mutta mieluummin kaatuu tavoitellen voittoa kuin varmistelee sijoitusta. Hyvä kauden aloitus. Lake Louisessa tavoitellaan podium-sijoitusta, kommentoi Anton Lindfors.

- Toivomus toteutui. Anton otti hyviä lähtöjä ja vauhti oli riittävä finaaliin saakka. Finaalilaskussa kisa oli tiukkaa ja tilaa vähän. Anton tuli ensimmäisestä käännöksestä liian lujaa hyppyyn ja hyppäsi ländin yli, jolloin peli oli pelattu. Tämä oli kuitenkin erinomainen kauden aloitus, kommentoi crossin valmentaja Juha Guttorm.

Huomenna Montafonissa lasketaan joukkuekilpailu. Lumilautacrossin maailmancup jatkuu seuraavaksi 20.12. Lake Louisesta Kanadasta.

Lataa kuva Antonista vapaaseen käyttöön (Kuva: Patrick Forsblom / FSA): http://www.epressi.com/media/mediabankfiles/44/images/maajoukkue/antonlindfors_copatrcikforsblom.jpg

Lumilautaliiton toiminnanjohtaja Mats Lindfors puh. 0400-747356 / email. mats.lindfors@fsa.fi
tiedottaja Tuukka Tams, puh. 044-5431740 / email. tuukka.tams@fsa.fi
crossin valmentaja Juha Guttorm, puh. 040-7251047 / email. juha.guttorm@fsa.fi