Etusivu » Tiedotteet » Urheilu ja vapaa-aika » Amarillon legendaarinen bilekiertue tuo extreme-artistit lavalle

SOK

Amarillon legendaarinen bilekiertue tuo extreme-artistit lavalle

Julkaistu: 16.01.2013 klo 08:57
Julkaisija: SOK

Texmex-herkuttelijoiden ja bilekansan paratiisi Amarillo kohauttaa jälleen Pirulliset Bileet -kiertueellaan. Talven ja kevään kuluessa maamme Amarillo-ravintoloissa nähdään äärimmäisiä artisteja ja häkellyttäviä elämyksiä sideshow-tyyliin.

Amarillon odotettu bilekiertue kulkee jälleen ympäri Suomea. Tänä vuonna Pirulliset Bileet hätkähdyttää yleisöään sideshow-tyylisellä ohjelmalla, jonka tähtinä nähdään glamouria tihkuva, miekkoja nielevä Lucky Hell sekä lävistyksien ja body-suspensionin mestari Jussi Paradise.

"Pirulliset Bileet on kuumentanut Suomen ravintolamaailmaa jo muutaman vuoden ajan, eikä tälläkään kertaa jätä ketään kylmäksi. Tänä vuonna Amarillon lavalla nähdään erityisen extreme-henkisiä taiteilijoita, jotka pistävät itsensä täysillä likoon. Kun mukana on myös tunnelmaa nostattava bilebändi ja talon täydeltä hyvää porukkaa, saadaan bileet, joista puhutaan pitkään", Amarillon ketjupäällikkö Klaus Klefström toteaa.

Tammikuusta maaliskuun loppuun Suomea kiertävä show ottaa yleisönsä lähes kirjaimellisesti: "Pirullisissa Bileissä yleisö on mukana ohjelmassa. Facebookissa voi esimerkiksi osallistua kilpailuun, jossa onnekas voittaja pääsee avustajaksi Lucky Hellin ja Jussi Paradisen show'hun. Toisen Facebook-kilpailun palkintona voi voittaa itselleen paikan päällä bileissä tehdyn tatuoinnin tai taiteilijan tekemän taulun", Klaus Klefström kertoo.

Pirulliset Bileet11.1.–30.3.2013. Kiertueajankohdat ja paikkakunnat Amarillojen Facebook-sivuilla.

Klaus Klefström, ketjupäällikkö
SOK Ravitsemiskaupan ketjuohjaus
puh. 010 7682 846, klaus.klefstrom@sok.fi
www.amarillo.fi

Jo kolmannella vuosikymmenellä käyvä Amarillo on tunnettu kaupungin parhaasta texmexistä ja rokkaavasta baaribailauksesta. S-ryhmään kuuluvat ravintolat levittävät aurinkoista asennettaan jo 22 paikkakunnalla Suomessa sekä Viron Tallinnassa.