Etusivu » Tiedotteet » Urheilu ja vapaa-aika » Agilityn SM-kisat tulevat, oletko valmis?

Suomen Agilityliitto ry

Agilityn SM-kisat tulevat, oletko valmis?

Julkaistu: 16.05.2012 klo 15:57
Julkaisija: Suomen Agilityliitto ry

Jyväskylän Agility Team ry järjestää vuoden 2012 SM-kilpailut Jyväskylässä 16.–17.6.2012.
Kilpailut pidetään Tikkakosken liikuntakeskuksen kivituhkakentällä (Koulukatu 5, 41160
Tikkakoski). Kilpailupaikka sijaitsee nelostien varrella, noin 23 kilometriä Jyväskylän keskustasta
pohjoiseen.

Katso Jyväskylän Agility Teamin kisaterveiset seuroille liitteestä ja tutustu SM-kisojen kotisivuihin osoitteessa http://www.agilitysm2012.net/

Agility on ihmisen ja koiran yhteistyöhön perustuva liikuntamuoto, joka sopii kaiken ikäisille ihmisille. Suomessa agilityn parissa liikkuu yli 10 000 ja maailmanlaajuisesti yli 100 000 harrastajaa. Suomen Agilityliitto SAGI on suomalaisten agilityä harrastavien yhdistysten muodostama liitto. Liiton pääasiallisena tarkoituksena on edistää ja kehittää agilityurheilua, -liikuntaa ja -harrastetoimintaa tavoitteenaan ihmisten fyysinen, psyykkinen ja sosiaalinen kehittäminen. Liiton perustana ovat liikunnan eettiset arvot ja urheilun reilun pelin periaatteet sekä tasa-arvon edistäminen. Toiminnan perustana on koirien fyysinen ja psyykkinen terveys, niiden yhteiskuntakelpoisuuden lisääminen ja hyvä kohtelu. SAGI on Suomen Kennelliitto – Finska Kennelklubben ry:n jäsen ja Suomen Liikunta ja Urheilu (SLU) ry:n tukijäsen.