Etusivu » Tiedotteet » Ulkomaat » World Visionin uusi toiminnanjohtaja Microsoftilta

Suomen World Vision

World Visionin uusi toiminnanjohtaja Microsoftilta

Julkaistu: 05.06.2015 klo 10:49
Julkaisija: Suomen World Vision

Microsoftilla myyntijohtajana toimiva Tiina Antturi on nimitetty kehitysyhteistyöjärjestö Suomen World Visionin uudeksi toiminnanjohtajaksi 1.9.2015 alkaen. Microsoftilla Antturi on vastannut globaaleista asiakkaista Euroopassa, Lähi-idässä ja Afrikassa.

Antturilla on vankka kokemus Suomen World Visionin toiminnasta. Hän on toiminut järjestön hallituksessa neljä vuotta.

– Olen nähnyt, miten vaikuttavaa ja tuloksellista työtä Suomen World Vision tekee lasten oikeuksien ja elinolojen parantamiseksi.

Aiemman työuransa Antturi on tehnyt kansainvälisissä myynnin johtotehtävissä Microsoftilla ja Oraclella sekä henkilöstöjohtajana Satama / Trainers’ Housessa.

– Nyt on oikea aika hyödyntää yrityspuolelta keräämääni yli 20 vuoden kokemusta lasten auttamiseksi. Suomen World Visionissa nähdään, että yhteistyö yritysten ja järjestöjen välillä on strategisesti merkittävä mahdollisuus lisätä kehitysyhteistyön vaikuttavuutta ja samalla vastuullisten yritysten kilpailukykyä. Koen, että etenkin tässä minulla on paljon annettavaa.

Lisätiedot:

Unna Lehtipuu
viestintäjohtaja
Suomen World Vision
unna.lehtipuu@worldvision.fi

Tiina Antturi
tiina.antturi@worldvision.fi

Suomen World Vision on lasten elinoloja ja oikeuksia edistävä kristillishumanitaarinen kehitysyhteistyöjärjestö ja itsenäinen osa maailman suurinta kummilapsijärjestöä. Kansainvälisesti World Visionin avun piirissä on 120 miljoonaa ihmistä. worldvision.fi