Etusivu » Tiedotteet » Ulkomaat » Piritta Hagman ja Sami Hedberg Suomen World Visionin lähettiläiksi

Suomen World Vision

Piritta Hagman ja Sami Hedberg Suomen World Visionin lähettiläiksi

Julkaistu: 17.09.2015 klo 16:00
Julkaisija: Suomen World Vision

Kaksi tunnettua yrittäjää ja oman alansa osaajaa on nimitetty Suomen World Visionin lähettiläiksi. He ovat synnytysvalmentaja, fysioterapeutti Piritta Hagman ja Stand Up -koomikko Sami Hedberg.

World Vision -lähettiläinä he puhuvat lasten oikeuksien puolesta ja tekevät tunnetuksi pitkäkestoista työtä, jota järjestö tekee kehitysmaiden lasten hyväksi. Piritta Hagmanilla on kummilapsi Keniasta ja Sami Hedbergillä Ugandasta.

Piritta ryhtyy Kenian Ng´oswetin terveyslähettilääksi.

– Vauvojen ja äitien terveys on erityisen lähellä sydäntäni. Mielestäni jokaisella äidillä pitäisi olla mahdollisuus turvalliseen synnytykseen.

Sami Hedberg ryhtyy tukemaan nuortentalon rakennuttamista Ugandan Busiaan.

– Haluan tarjota katulapsille paikan, jossa he ovat turvassa. Nuortentalossa he voivat levähtää, leikkiä, harrastaa ja saada koulutusta elämää varten.

Suomen World Visionin lähettiläinä jatkavat myös huippukokki Tomi Björck, suunnittelija Paola Suhonen, näyttelijä Risto Kaskilahti ja kirjailija, monitoimimies Wilson Kirwa.

Katso video: Piritta Hagman vieraili Keniassa toukokuussa 2015 https://youtu.be/HVtnZ0E0azQ

LISÄTIEDOT JA HAASTATTELUPYYNNÖT

Unna Lehtipuu, viestintäjohtaja, Suomen World Vision,
unna.lehtipuu@worldvision.fi, p. 043 211 3175